قدرت جمهوری اسلامی توسط دانش آموزان و معلمان رقم خواهد خورد


قدرت جمهوری اسلامی توسط دانش آموزان و معلمان رقم خواهد خورد

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت و تقویت بنیه جمهوری اسلامی ایران توسط معلمان و دانش آموزان رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضانعلی سنگدوینی صبح شنبه در آیین بازگشایی مدارس گلستان اظهارکرد: گفت: قدرت و تقویت بنیه جمهوری اسلامی ایران توسط معلمان و دانش آموزان رقم خواهد خورد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: در جمهوری اسلامی، نخبگان و نیروی انسانی زیادی پرورش یافته که در سراسر دنیا مشغول فعالیت هستند.

وی بیان کرد: باید شرایط و امکانات برای معلمان و محیط آموزشی بیش از پیش فراهم شده تا دغدغه‌های دانش آموزان برطرف و آرامش داشته باشند.

سنگدوینی از پیگیری رتبه‌بندی معلمان توسط مجلس خبرداد و گفت: معلمان در این زمینه دغدغه نداشته باشند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: راهپیمایی بزرگ اربعین با پذیرایی از ۲۲ میلیون نفر در نجف و کربلا کار سختی بوده که عظمت امام حسین (ع) را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: دلدادگان حسینی در گرمای بالاتر از ۴۵ درجه گام برداشتند و امروز امام حسین (ع) نه تنها در بین مسلمانان بلکه در بین همه ادیان، زنده و جاویدان است.

سنگدوینی با اشاره به راهپیمایی اربعین بعد از ۱۴۰۰ سال، گفت: به یقین کسی که دل در گرو خدا داشته خدا او را در دل‌ها زنده نگه می‌دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکوراسیون مجلل رستوران فریبا نادری بازیگر ستایش ! / آینه کاری و علم هم داره !+ عکس