جهادگران امروز از جنس بسیجیان دفاع مقدس هستند


جهادگران امروز از جنس بسیجیان دفاع مقدس هستند

اردبیل - مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: جهادگران امروز به عنوان رزمندگان عرصه مبارزه با جنگ فقر و محرومیت از جنس بسیجیان دفاع مقدس هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی اصلانی زاویه صبح شنبه در نشست فصلی و ویدئوکنفرانسی شوراهای جهادی نواحی استان اردبیل اظهار کرد: به جرأت می‌توان گفت که افراد حاضر در گروه‌های جهادی، افرادی از جنس مردان و بسیجیان دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی بیان کرد: امروز با افتخار تفکر و اندیشه رزمندگان و شهدای دفاع مقدس در بین جوانان جهادی در قالب گروه‌های جهادی در جبهه عظیم خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب ادامه دارد.

مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد: منطق بسیج تبدیل تهدیدها به فرصت است و رزمندگان دفاع مقدس با روحیه و عمل جهادی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند.

اصلانی افزود: مؤلفه تأثیرگذار در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی مردم بوده است و در شرایط فعلی کشور نیز یکی از مصادیق مشارکت مردمی در صحنه انقلاب اسلامی، گروه‌های جهادی هستند.

جهادگران به دنبال همگانی کردن شعار پیشرفت و عدالت هستند

وی عنوان کرد: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی به دنبال همگانی کردن شعار خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت هستند؛ فلذا حرکت بسیج سازندگی جهادی محور است.

مشاور استاندار اردبیل در امور هماهنگی گروه‌های جهادی بیان کرد: امروز ضرورت دارد تا گفتمان جهادی به گفتمان عمومی و غالب در جامعه تبدیل شود و در این راستا نهادهای تربیتی و فرهنگی می‌توانند مؤثر واقع شوند.

اصلانی با اشاره به اهمیت و ضرورت تشکیل شوراهای جهادی، تصریح کرد: در پیام ۹ ماده‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی، به برقراری ارتباط بین گروه‌های جهادی، تاکید شده است و شوراهای جهادی بستری برای ایجاد ارتباط و شبکه‌سازی بین گروه‌های جهادی نواحی می‌باشد.

شوراهای جهادی بازوی فکری و مشورتی بسیج سازندگی و مسئولان در امور جهادی

وی افزود: بهره‌مندی از نظرات صاحب نظران جهادی و احصای مسائل و مشکلات موجود و اولویت‌بندی و مطالبه آن‌ها از جمله ظرفیت‌های شوراهای جهادی است که می‌تواند در مسیر حرکت‌های جهادی مؤثر واقع شود.

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: کیفی‌سازی حرکت‌های جهادی و تلاش برای توانمندسازی گروه‌های جهادی استان از جمله برنامه‌های اولویت‌دار مجمع جهادگران استان است و در این راستا دوره‌های آموزشی رسم جهاد و خدمت در حال برگزاری است.

اصلانی عنوان کرد: شوراهای جهادی بازوان فکری و مشورتی بسیج سازندگی و مسئولان در امور جهادی هستند و ارائه ایده و سیاستگذاری در حوزه جهادی از رسالت‌های خطیر این شورا می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از لباس جدید تیم لیورپول