فرهنگ دفاع مقدس متضمن اقتدار سیاسی و امنیتی کشور است


فرهنگ دفاع مقدس متضمن اقتدار سیاسی و امنیتی کشور است

نیر- امام جمعه شهرستان نیر گفت: فرهنگ دفاع مقدس تضمین کننده اقتدار سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: فرهنگ دفاع مقدس تضمین کننده اقتدار سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور است.

وی به آغاز هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: تمام تلاش‌های دشمنان ایران اسلامی این است که پیام انقلاب ایران اسلامی به جهان صادر نشود.

امام جمعه شهرستان نیر در بخش دیگری از سخنان خود به شرکت رئیس جمهور در اجلاسیه سران کشورهای عضو شانگهای اشاره کرد و افزود: «پیمان شانگهای» ظهور قدرت‌های شرق آسیا، روسیه، چین و هند است در حوزه‌های متنوع بانک، انرژی، مخابرات و سیاست تضعیف کننده آمریکا در جهان است.

حجت الاسلام نعمتی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل بیان کرد: نشان دادن عکس حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد جبهه بین‌المللی مقاومت در واقع بیانگر نماد ایثار و خدمت به جهانیان بود.

وی ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا را یادآور شد و گفت: اقتدار ایران اسلامی در حوزه‌های امنیتی و سیاسی نشأت گرفته از ایثار شهدا و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و برهه‌های حساس است.

امام جمعه شهرستان نیر به سفر وزیر ورزش به همراه نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان نیر اشاره و اضافه کرد: استفاده از ظرفیت‌های بالای شهرستان نیر و تبدیل نقاط بالقوه به بالفعل کمترین انتظار مردم شهرستان نیر از دولت و مجلس است.

حجت الاسلام نعمتی از نمایندگان استان و شهرستان نیر در مناصب دولتی خواست با خدمت به شهرستان نیر و مردم این منطقه خدمت‌گذاری خود به مردم را اثبات کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سندسازی درباره نیکا شاکرمی برای به حاشیه بردن اعتراضات علیه اسرائیل