مردم سنی و شیعه سیریک از اصول اسلام کوتاه نخواهند آمد


مردم سنی و شیعه سیریک از اصول اسلام کوتاه نخواهند آمد

سیریک - امام‌ جمعه سیریک گفت: ما مردمان سیریک اعم از سنی و شیعه ، به هیچ عنوان از اصول اسلام پائین نخواهیم آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن سالاری در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان، با اشاره به اینکه امروز ما در حکومت و جامعه ای که اسلامی است و فضای اسلامی دارد زندگی می کنیم ، پس باید به اموراتی که اسلام تاکید دارند بپذیریم، اظهار کرد: انقلاب ما در ایران به تعبیت از انقلاب حضرت رسول (ص) مملو از اخوت، معنوی و عدالت خواهد بود.

حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه، پیامبر اکرم نتوانست که جامعه جاهل عرب در یک شبه به جامعه اسلامی مبدل کند افزود : حضرت محمد (ص) در قدم اول نفس خودش تغییر داد، و در گام اول از خودش شروع کرد و خود سازی کرد و در مرحله بعدی جامعه سازی کرد.

وی با بیان اینکه، در جهان حاضر کسی موفق تر است که مردم روایت آن را بپذیرند، تصریح کرد: در جنگ نرم امروزی دشمنان که تا دندان به رسانه ها مجهزند بدنبال تصاحب افکار عمومی هستند، و در این جنگ کسی پیروز است که شدیدترین دروغ ها به راستگویی تبدیل کند.

امام جمعه سیریک با تاکید بر اینکه، مردم بیدار باشید آن دشمن که به دختر مسلمان می گوید چادرت بکن خیر خواه و مدافع ناموس ما نیست، افزود: در طول دوران اسلام و انقلاب اسلامی ایران همیشه دشمنان بدنبال بر هم زدن و تخریب دین اسلام بودند، بلکه این اولین و آخرین مشکلی نیست که دشمنان به ما مسلمانان ایجاد می کنند.

وی عنوان کرد: امروزه دو مولفه مهم چابک و زیرکی و مهارت در کارتان قرار دهید، و در ادامه اشاره ای داشت به صلح امام حسن(ع) و افزود: در شهادت امام حسن (ع) معاویه جنگ رسانه ای بدست گرفته بود و توانست صلح به امام تحمیل کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403/ زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد