تخریب اموال عمومی نماد توطئه است/ ملت هرگز از انقلاب دور نمی شود


تخریب اموال عمومی  نماد توطئه است/ ملت هرگز از انقلاب دور نمی شود

گرگان- امام جمعه گرگان با اشاره به وقایع روزهای اخیر کشور گفت: آتش زدن اموال دولتی و خصوصی و تخریب ابنیه، نماد توطئه است و ضرورت دارد جوانان از ورود به چنین عمومی پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: همه آحاد جامعه و حتی رئیس جمهور از حادثه‌ای که برای مهسا امینی اتفاق افتاد، آزرده خاطر شده‌اند و خواهان پیگیری این حادثه هستند.

وی گفت: شفاف شدن دقیق و روشن این حادثه به عنوان یک مطالبه عمومی در دستور کار نهادهای متولی است و در این راه عده‌ای از مردم آزردگی خود را به نمایش گذاشتند.

نورمفیدی گفت: متاسفانه با شانتاژهای انجام شده عده‌ای با اهداف خاص اقدام به آتش زدن اموال عمومی و دولتی و تعدی به ماموران انتظامی شدند که این حرکات دیگر یک اعتراض نیست، بلکه مصداق توطئه محسوب می‌شود.

امام جمعه گرگان افزود: ملت ایران با نثار حدود ۲۵۰ هزار شهید در راه صیانت از انقلاب اجازه نمی‌دهند بیگانگان و ایادی آنها به انقلاب و کشور ضربه بزنند.

وی ادامه داد: وقایع اخیر ثابت کرد که حکایت‌های پشت پرده بسیاری شکل گرفته تا به مملکت و انقلاب آسیب وارد کنند.

امام جمعه گرگان به سفر هفته گذشته آیت الله رئیسی به سازمان ملل اشاره کرد و گفت: شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل فرصتی مناسب برای طرح مسائل ایران و اهداف انقلاب در یک مجموعه جهانی است و به طور شفاف و پوست کنده به گوش جهانیان رسانده می‌شود.

نورمفیدی بیان کرد: حضور در سازمان ملل فرصتی برای مخابره مستقیم اهداف انقلاب و دیدار با سران کشورهای مختلف جهان است تا دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران بدون واسطه مطرح شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اختلاف سنی شوکه کننده ژوزه و همسر ایرانی اش