60 کیلومتر از مسیر «خاش - سراوان» دو بانده شده است


60 کیلومتر از مسیر «خاش - سراوان» دو بانده شده است

زاهدان - استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۶۰ کیلومتر از محور زاهدان- خاش دو بانده شد، گفت: دو محور زاهدان - خاش و خاش - سراوان در حال دو بانده شدن است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین مدرس خیابانی شامگاه پنجشنبه در نشست کمیسیون امنیت راه‌های سیستان و بلوچستان اظهارداشت: راه آهن چابهار- زاهدان - مرز میلک - مشهد اهمیت استراتژیکی در ترانزیت حمل و نقل کالا با کشورهای همسایه دارد که این طرح ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: هم‌اینک پاسگاه پلیس راه در سیستان و بلوچستان فعال است همچنین ۱۲۶ پایگاه اوژانس جاده‌ای و سه پایگاه اورژانس هوایی در استان وجود دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین یک تیم واکنش سریع، ۲۲ پایگاه ثابت بین شهری، سه پایگاه اوژانس ساحلی و یک پایگاه کوهستانی در حوزه هلال احمر در استان موجود است.

وی ادامه داد: در پنج ماهه اول سال جاری ۵۲۷ تصادف در سیستان و بلوچستان رخ داده که از این تعداد ۴۵۴ تصادف برون شهری و ۷۳ تصادف روستایی بوده است.

مدرس خیابانی بیان کرد: همچنین در پنج ماه اول سال ۱۴۰۱ شمال استان سیستان و بلوچستان رتبه اول را در اجرای روکش آسفالت در کل کشور را کسب کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها