تکمیل سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری سرعت یابد


تکمیل سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری سرعت یابد

شهرکرد_ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از سالن‌های ورزشی نیمه‌تمام حوزه آموزش و پرورش استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری ظهر پنجشنبه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بخش اعظمی از شخصیت دانش‌آموزان در مدارس شکل می‌گیرد.

وی هدایت دانش‌آموزان در مدرسه‌ها به سمت‌وسوی تربیت انسان‌های فرهیخته را ضروری دانست و افزود: عمل به وظیفه خود در تربیت دانش‌آموزان عواقب مطلوبی در توسعه کشور ایفا می‌کند.

حیدری به گشایش مدارس و برگزاری حضوری کلاس‌ها پس از ۲ سال از شیوع ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: باید راهبردهای مرتبط با آموزش و پرورش به دستورالعمل اجرایی تبدیل شود.

وی یادآور شد: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به وظایف خود در این حوزه عمل کنند و فضاسازی محیط مدارس به‌صورت جذاب انجام شود تا دانش‌آموزان با شور و اشتیاق در مدرسه حضور یابند.

رئیس شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس باعث برکت در تعلیم و تربیت می‌شود.

وی تزئین فضای مدارس به تصاویر شهدای فرهنگی و دانش‌آموز را ضروری دانست و اظهار داشت: از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی برای ارتقای معنویت در مدرسه‌ها بهره‌گیری شود.

حیدری سامان‌دهی هزینه شهریه و سرویس مدارس چهارمحال و بختیاری را ضروری اعلام و بیان کرد: نگاه آموزش و پرورش در مناطق ۱۷ گانه استان عدالت‌محور باشد.

وی فعال شدن شوراهای آموزش و پرورش در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و گفت: رقابت سالم در مدارس و فعال شدن انجمن‌های اولیا و مربیان مورد توجه قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تسریع در روند اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان می‌تواند به ارتقای شاخص‌های مرتبط با آموزش و پرورش منجر شود.

وی تصریح کرد: تکمیل و بهره‌برداری سریع‌تر مدرسه‌های نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری و جمع‌آوری تمامی مدارس کانکسی در استان ضروری است.

حیدری با اشاره به لزوم حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت یادآور شد: برای جلوگیری از ایجاد ترافیک، ساعت کاری مدارس هم‌جوار باید با یکدیگر متفاوت باشد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان