رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی برگزار شد


رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی برگزار شد

مشهد رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی با حضور یگان‌های مسلح خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی صبح پنجشنبه با رژه واحدهای نیروهای مسلح همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مشهد برگزار شد.

یعقوبعلی نظری در این مراسم با بیان این‌که هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ای بی‌بدیل در تاریخ اسلام و این سرزمین است، اظهار کرد: قدرت مادی هشت سال دفاع مقدس را به پیروزی نرساند بلکه معنویت، توکل به خدا و توسل به ائمه (ع) سبب پیروزی در این جنگ نابرابر شد.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ما از امکانات، تجهیزات و تسلیحات بازدارنده قوی برخوردار هستند که روز به روز آن را توسعه می‌دهند، این ابزاری در اختیار انسان‌های با اراده و مؤمن است.

استاندار خراسان رضوی با تأکید بر این‌که دفاع مقدس تابلو حرکت نیروهای مسلح ما است، خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، دفاع مقدس یک گنج است و استخراج آن به زمان نیاز دارد تا در آینده استفاده شود.

وی با بیان این‌که ایثارگران ما الگوی بسیار خوبی از استقامت و توکل به خدا هستند، یادآور شد: مادران و پدران رزمندگان، آنان را با آغوش باز و با تکیه بر اعتقادات مذهبی به جبهه اعزام و از آنان حمایت می‌کردند.

نظری، صبر و استقامت خانواده شهدا بر شهید شدن عزیزانشان را از جمله زیبایی‌های دفاع مقدس دانست و گفت: امروز نیروهای مسلح در اوج قدرت هستند و به همین دلیل، دشمن جرأت درگیری با این نظام را ندارد.

وی با بیان این‌که آینده ما بسیار روشن است، ابراز کرد: این نظام ریشه در اعتقادات مردم دارد، دشمن تصور نکند به دلیل برخی اجتماعات می‌تواند به نظام آسیب بزند که این تصوری باطل است که نشان می‌دهد درک و شناخت درستی از مردم و انقلاب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها