تعامل حداکثری با دانش بنیان ها در دستور کار گاز همدان


تعامل حداکثری با دانش بنیان ها در دستور کار گاز همدان

همدان- مدیرعامل شرکت گاز همدان گفت: در دنیای امروز موتور پیشران و جهت ساز شرکت ها و سازمان ها پژوهش و توسعه است که در این راستا تعامل حداکثری با شرکت های دانش بنیان را در دستور کار داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدصادق محبی نظر چهارشنبه در دیدار با هیئت مدیره یک شرکت دانش بنیان گفت: در دنیای امروز موتور پیشران و جهت ساز شرکت‌ها و سازمان‌ها پژوهش و توسعه است که این ظرفیت ویژه در شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان موجود است.

وی افزود: شرکت‌های دانش بنیان پتانسیل خوبی برای ارائه راهکار، رفع چالش‌ها و ارائه الگوهای پیشرفت برای شرکت‌ها می‌باشند و هر سازمانی که بتواند نقاط مشترک و بیان مسئله مشترکی با دانش بنیان‌ها و مراکز رشد داشته باشد قطعاً بیشترین بهره را از این ظرفیت برده است.

مدیرعامل شرکت گاز همدان ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان استانی مانند شرکت کنترل گاز اکباتان، شوکت و نیز در سطح ملی شرکت صنعتی گازسوزان علاوه بر همکاری‌های پیمانکاری و تأمین کالا می‌توان در خصوص تحقق اهداف استراتژیک و ترسیم مسیر توسعه نیز همکاری نمود.

محبی نظر افزود: سفارش گذاری، تأمین کالا در اسرع وقت، انطباق با استانداردهای بازرسی و کالای شرکت ملی گاز ایران و خدمات پس از فروش مناسب و پشتیبانی فنی را از تأمین کنندگان و نیز شرکت صنعتی گازسوزان خواستار شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر