برپایی 10 ایستگاه‌ سلامت خدمت رسانی به زائران در سبزوار


برپایی 10 ایستگاه‌ سلامت خدمت رسانی به زائران در سبزوار

مشهد ـ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ایستگاه‌های سلامت به منظور ارائه خدمات به زائران در جاده‌های سبزوار و مسیرهای اصلی رفت و آمد زائران پیاده برپا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمد سالاری پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برپایی ایستگاه‌های سلامت در شهرستان سبزوار خبر داد و اظهار کرد: این ایستگاه‌ها به منظور ارائه خدمات به زائران و مجاوران در جاده‌های سبزوار و مسیرهای اصلی رفت و آمد زائران حرم مطهر امام رضا (ع) برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع ۱۰ ایستگاه سلامت، هشت مورد آن در مسیر ارتباطی شهرستان داورزن تا زعفرانیه سبزوار و دو ایستگاه در مسیر ارتباطی جاده‌های جوین و خوشاب، واقع در غرب خراسان رضوی برپا شده است، افزود: تیم‌های سلامت مستقر در این ایستگاه‌ها در دو نوبت صبح و عصر به زائران حرم مطهر رضوی ارائه خدمت می‌کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان اینکه در ایام پایانی دهه صفر تمامی بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های اورژانس این دانشگاه در آمادگی کامل قرار دارند، ادامه داد: تمامی زیر ساخت‌ها و امکانات لازم در منطقه زیر پوشش این دانشگاه، برای ارائه خدمات شایسته به زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) فراهم شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا