100 پیشکسوت ایثارگر مبلّغ و هیئتی اصفهان تجلیل شدند


100 پیشکسوت ایثارگر مبلّغ و هیئتی اصفهان تجلیل شدند

اصفهان - در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان ایثارگر مبلّغ و هیئتی اصفهان در حسینیه بنی فاطمه (س) با تجلیل از ۱۰۰ نفر از این افراد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان ایثارگر مبلّغ و هیئتی اصفهان در حسینیه بنی فاطمه (س) برگزار شد.

در این همایش که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان و با همکاری بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب الزمان (عج) در حسینیه بنی فاطمه (س) اصفهان برگزار شد، حجت الاسلام مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه ایثارگران، علمداران و پیشگامان و راهنمای جامعه در ایثارگری و هیئات مذهبی هستند، گفت: از این رو در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، همایش تجلیل از پیشکسوتان ایثارگر مبلّغ و هیئتی در اصفهان را برگزار کردیم.

وی افزود: در اولین همایش تجلیل از ایثارگران مبلّغ و هیئتی سعی کردیم بخشی از رشادت‌ها و دلیری‌های مبلغان و هیئتی‌ها را ارج نهیم، چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب این وظیفه بر دوش ما است که یاد و خاطره و رشادت و دلیری‌های ایثارگران را زنده بداریم.

100 پیشکسوت ایثارگر مبلّغ و هیئتی اصفهان تجلیل شدند

جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه آغازگر جنگ نبوده و نیست

همچنین در ادامه این مراسم آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: افرادی که با نیت خالص در جبهه‌های جنگ حضور پیدا کردند، نه در فکر پاداش و نه در فکر تشکر بودند، چرا که فقط برای خدا و انجام وظیفه به جنگ رفته بودند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه آغازگر جنگ نبوده و نیست، ادامه داد: دشمن تصور می‌کرد با راه‌اندازی جنگ تنها ضرر مادی می‌بیند، اما نمی‌دانست شکوفا شدن ایمان‌ها، تقویت روح‌ها و سیر معنوی در جنگ است که اگر صدها سخنرانی کنیم، روحیه ایثار نفس به وجود نمی‌آید بلکه در جبهه جنگ این روحیه به وجود خواهد آمد.

100 پیشکسوت ایثارگر مبلّغ و هیئتی اصفهان تجلیل شدند

آیت‌الله مهدوی ادامه داد: ایثارگران مقاومت خود را در گذشته و جنگ تحمیلی نشان دادند، امروز هم به مقاومت بیشتری در این زمینه نیاز است.

تجلیل از ۱۰۰ ایثارگر مبلّغ و مسئول هیئت مذهبی، اجرای گروه سرود طاها، روایتگری جبهه و جنگ و مداحی مداحان اهل بیت (ع) از جمله برنامه‌های این همایش بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی