پیکر شهید «علی محمدی» بر دوش همشهریانش تشییع شد


پیکر شهید «علی محمدی» بر دوش همشهریانش تشییع شد

بیرجند- پیکر شهید «علی محمدی» بر دوش همشهریانش در روستای پردان شهرستان زیرکوه تشییع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید «علی محمدی» از رزمندگان هوا فضای سپاه پاسداران که در روز ۲۷ شهریورماه سال جاری در حین مأموریت در استان سیستان و بلوچستان به فیض شهادت نائل آمد امروز بر دوش همشهریانش در روستای پردان زیرکوه تشییع شد.

مردم ولایی و مؤمن منطقه با شرکت در تشییع جنازه این پاسدار ۲۵ ساله وطن ثابت کردند که همواره قدردان و قدر شناس مدافعان نظم و امنیت و محافظان از مرزهای جمهوری اسلامی هستند.

گفتنی است جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت شهادت این پاسدار بسیجی ضمن تسلیت به خانواده وی گفت: «شهدا در مسیر معامله با خداوند، از جان خود گذشتند تا سربلندی و عزت را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند، از همین روست که شهادت را مدال افتخاری می‌خوانند که تنها به گردن بندگان خاص خدا زیبنده است.

جواد قناعت افزود: اینجانب عروج ملکوتی شهید گرانقدر علی محمدی را به محضر فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، پرسنل خدوم سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، خانواده معظم این شهید عزیز و مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان زیرکوه به‌ویژه بخش زهان، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: امید که روح پاک این شهید عزیز در درگاه ملکوتی حضرت حق با ارواح طیبه اولیای طاهرین محشور شده و از خوان کرم اباعبدالله الحسین (ع) بهره‌مند شود.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توصیه عجیب بهرام بیضایی به بهاره رهنما