اعلام نیاز دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی به 67 طرح پژوهشی


اعلام نیاز دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی به 67 طرح پژوهشی

بجنورد- سرپرست معاونت توسعه مدیریت استانداری خراسان شمالی با اشاره به اعلام نیاز دستگاه‌ها به ۶۷ طرح پژوهشی، گفت: با توجه به اعتبار محدود این بخش باید طرح‌ها اولویت‌بندی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالصمد صفرنژاد ظهر سه شنبه در کارگروه آموزش و پژوهش خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در بسیاری از استان‌ها از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و جهاد دانشگاهی در راستای اجرای ایده‌های ناب پژوهشی بهره می‌گیرند که ضروری است از این ظرفیت بالقوه در استان هم استفاده شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت استانداری خراسان شمالی با اشاره به اعلام شدن ۶۷ طرح پژوهشی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان به دبیرخانه کارگروه، گفت: با توجه به اعتبار محدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی برای طرح‌های پژوهشی، باید این طرح‌ها اولویت بندی شود.

وی افزود: بسیاری از طرح‌های پژوهشی نیمه کاره رها می‌شود و این در حالی است که در برخی استان‌ها چنین ایده‌های نابی به مرحله اجرایی شدن می‌رسند.

صفر نژاد وجود مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده در استان را یک فرصت مناسب برای حل مشکلات حوزه زنان دانست و گفت: موضوعات اشتغالزایی زنان، جوانی جمعیت و سایر موضوعات در این مرکز مورد رصد و پیگیری قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!