ایجاد شبکه پیشگیری، کنترل و درمان سرطان های موجود در زنان


ایجاد شبکه پیشگیری، کنترل و درمان سرطان های موجود در زنان

قم- رییس جهاد دانشگاهی گفت: شبکه پیشگیری، کنترل و همچنین درمان سرطان های موجود در زنان در کشور ایجاد شده تا این بیماری ها در همان ابتدا شناسایی و روند درمان آنها طی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله دهقانی فیروزآبادی ظهر دوشنبه در دیدار با آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: جهاد دانشگاهی مولود انقلاب اسلامی است که در عرصه‌های مختلفی از جمله پژوهش، آموزش و سلامت کارهای بزرگ انجام داده است.

رئیس جهاد دانشگاهی و معاون جدید علمی و فناوری رئیس جمهور عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب همواره از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی و مجموعه رویان حمایت داشته اند و نیروهای جهاد دانشگاهی نیز تلاش‌های شبانه روزی در عرصه‌های علمی داشته و دارند، هرچند که دستاوردهای آنان به خوبی به جامعه معرفی نشده است.

وی بیان داشت: انتظارات از جهاد دانشگاهی زیاد است و این نهاد ظرفیت‌های علمی زیادی دارد تا بتواند مسائل و مشکلات جامعه را برطرف کند.

دهقانی ابراز داشت: در سال‌های اخیر برخی از سرطان‌ها در میان زن‌ها به خصوص در اقشار محروم جامعه گسترش یافته که برای این منظور شبکه پیشگیری، کنترل و همچنین درمان سرطان‌های موجود در زنان در کشور ایجاد شده تا این بیماری با هزینه کمی در همان ابتدا شناسایی و مراحل درمان آن طی شود، چرا که در صورت رسیدن به مراحل پیشرفت برای درمان نیازمند به هزینه‌های سنگینی هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا