برخورد جدی با توزیع کنندگان سموم تاریخ گذشته در پردیس


برخورد جدی با توزیع کنندگان سموم تاریخ گذشته در پردیس

پردیس- مدیر جهاد کشاورزی پردیس با تاکید بر جلوگیری از ورود سموم تقلبی گفت: با توزیع کنندگان سموم تاریخ گذشته در پردیس برخورد جدی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد قریشی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه ب ازدید مشترک از فروشگاه‌های عرضه سموم کشاورزی در پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور اجرای طرح نظارت بر فروشگاه‌های عرضه نهاده‌های کشاورزی، توسط مسئول حفظ نباتات و مسئول تولیدات گیاهی به همراه نماینده صنعت و معدن، و مسئول حراست مدیریت از فروشگاه‌های عرضه سموم کشاورزی شهرستان بازدید شد.

قریشی در ادامه هدف از این بازدیدها را بررسی پروانه تأسیس فروشگاه‌های عرضه سموم کشاورزی، پروانه اشتغال به کار مسئولین فنی و جلوگیری از ورود سموم تقلبی برشمرد و افزود: تعداد ۲ فروشگاه مجاز عرضه نهاده‌های کشاورزی در شهرستان وجود دارد که طی بازدیدهای به عمل آمده در این دوره، سموم تاریخ گذشته، عدم فروش سموم تقلبی، عدم فروش کود و بذرهای بدون مجوز در فروشگاه‌ها مشاهده نشد.

مدیر جهاد کشاورزی پردیس با تاکید بر لزوم حضور مسئول فنی در فروشگاه افزود: با توزیع کنندگان سموم تاریخ گذشته برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا