تشدید نظارت بر کارخانه‌های تولید آرد اردبیل


تشدید نظارت بر کارخانه‌های تولید آرد اردبیل

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: نظارت بر کارخانه‌های تولید آرد در اردبیل با هدف جلوگیری از تخلفات و تولید محصول با کیفیت تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از نانوایی‌های اردبیل اظهار کرد: نظارت بر کارخانه‌های تولید آرد در اردبیل با هدف جلوگیری از تخلفات و تولید آرد با کیفیت تشدید می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی می‌شود، خاطر نشان کرد: ۴۰ نفر در قالب بازرسان بسیج اصناف بر نحوه توزیع آرد در بین نانوایی‌های این شهرستان نظارت می‌کنند.

فرماندار شهرستان اردبیل از معرفی برخی واحدهای نانوایی متخلف به مراجع قانونی خبر داد و گفت: نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها با ایجاد ۱۳ پایگاه بسیج نظارتی تشدید شده و این شبکه با همکاری مردم تقویت می‌شود.

اعتماد اعجازی ادامه داد: در این نظارت‌ها برخی نانوایان تخلفاتی از جمله کم‌فروشی، فروش غیرمجاز و احتکار آرد داشتند که این موضوع با حضور مسئولان دستگاه‌های نظارتی بررسی و ضمن تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از شلوغی و صف‌های طولانی در نانوایی‌های برخی مناطق کاسته شده و اقدامات عملی برای حل مشکل بقیه مناطق و دسترسی راحت مردم به نان مورد نیاز در حال انجام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تتوهای خنده دار مجید واشقانی را در این تصویر ببینید!