عقرب گزیدگی و مراجعه دیرهنگام موجب فوت جوان بشاگردی شد


عقرب گزیدگی و مراجعه دیرهنگام موجب فوت جوان بشاگردی شد

بشاگرد - رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد دیر رسیدن نوجوان بشاگردی که دچار عقرب گزیدگی شده بود را علت فوت عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرداد نجفی اظهار داشت: در این حادثه که شب اربعین رخ داد، عقرب این نوجوان را گزید، اما ساعت ۱۱ صبح روز بعد با علائم استفراغ به درمانگاه مراجعه کرد.

وی افزود: ساعت ۱۶ همان روز، نوجوان برای دومین بار با مشاهده علائم خون در ادرار به درمانگاه مراجعه می‌کند و بعد از درآوردن لباس‌هایش جای نیش عقرب در کنار قلب او مشاهده می‌شود.

به گفته نجفی، در این لحظه با بروز علائم قلبی و تنگی نفس بلافاصله عملیات احیا صورت می‌گیرد، اما به علت دیر مراجعه کردن، این نوجوان فوت کرد.

این در حالی است که حسین مرادی شورای روستای درمورت در گفتگو با خبرنگار مهر مدعی شد: در تاریخ ۲۶ شهریور نوجوان ۱۲ ساله بشاگردی با علائم سردرد و استفراغ به بیمارستان بقیة الله بشاگرد مراجعه می‌کند که پزشک شیفت بدون آزمایش آمپول آنتی ونوم (ضد عقرب) را تجویز می‌کند که حدوداً بعد از ۲۰ دقیقه بیمار جانش را از دست می‌دهد.

مرادی افزود: با توجه به تأیید پزشکی قانونی میناب، هیچ گونه علائمی از عقرب گزیدگی در فرد دیده نشده اما رئیس شبکه بهداشت بشاگرد برای زیر سوال نرفتن شبکه بهداشت و بیمارستان علت فوت را عقرب گزیدگی و تأخیر در مراجعه بیمار و در نهایت ایست قلبی بیان می‌کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی