اطلس سرمایه‌گذاری شهرستان شهرکرد تهیه و تدوین می‌شود


اطلس سرمایه‌گذاری شهرستان شهرکرد تهیه و تدوین می‌شود

شهرکرد- مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: اطلس سرمایه‌گذاری شهرستان شهرکرد به‌زودی تهیه، تدوین و برای اجرا ابلاغ می‌شود.

ابراهیم رئیسی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: تهیه و تدوین این اطلس به‌عنوان نقشه راهبردی سرمایه‌گذاری با هدف تسریع در روند اجرای طرح‌ها و برنامه‌های حوزه سرمایه‌گذاری به فرمانداری شهرستان شهرکرد سپرده شده است.

وی افزود: برای تهیه اطلس سرمایه‌گذاری شهرستان شهرکرد از اطلاعات و راهبُردهای موجود در سندهای بالادستی مانند اشتغال و آمایش سرزمینی بهره‌گیری خواهد شد.
رئیسی تصریح کرد: در تهیه این اطلس باید به تمامی ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها، مزیت‌ها، قابلیت‌ها، ضعف‌ها، چالش‌ها و محدودیت‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری در شهرستان شهرکرد توجه شود.

وی یادآور شد: دولت سیزدهم بر روند تسهیل در فرآیند سرمایه‌گذاری‌ها و هموار کردن مسیر برای جذب سرمایه‌گذاران تأکید کرده است.

رئیسی تأکید کرد: به‌همین منظور تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند برای جذب سرمایه‌گذاران، فراهم کردن زمینه‌های سرمایه‌گذاری و تسریع در فرآیند تهیه اطلس سرمایه‌گذاری کمک کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید