هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری 1440 ویژه‌برنامه دارد


هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری 1440 ویژه‌برنامه دارد

شهرکرد_ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: در هفته دفاع مقدس سال‌جاری یک‌هزار و۴۴۰ ویژه‌برنامه در نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار منوچهر ذوالفقاری عصر یکشنبه در نشست با خبرنگاران رسانه‌های گروهی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این برنامه‌ها در ۶ قالب شامل از جمله شعر، همایش، کتاب، نشست تخصصی، یادواره شهدا و تبلیغی و رسانه برگزار خواهد شد.

وی افزود: شب خاطره و روایت‌گری، نشست‌های تخصصی و ادبی شاعران، تبیین عملیات‌های دفاع مقدس، نقد آثار ادبی و هنری، برگزاری حلقه صالحین و تببین آثار دفاع مقدس از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.

ذوالفقاری تصریح کرد: همزمان با این هفته کارگاه آموزشی عکاسی مستند و جنگ، یادواره‌های شهدای اقشار، همایش تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان، یادواره شهدای محلات و آبروی محله، همایش پیشکسوتان دفاع مقدس و عطر افشانی گلزار شهدا و میهمانی لاله‌ها برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در حوزه کتاب، کتابخوانی و تولیدات دفاع مقدس نیز برنامه‌های مختلفی مانند رونمایی از کتاب‌، نشست تخصصی نقد کتاب، تجهیز کتابخانه‌ها به کتاب‌های دفاع مقدس و نشست کتابخوانی و اهدای کتاب به مخاطبان، پویش و مسابقه کتابخوانی، تولید و انشار کتاب صوتی و تهیه و انتشار گزیده کتاب با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی پیش بینی شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: در هفته دفاع مقدس سال‌جاری آئین نکوداشت رزمندگان و ایثارگران پیشکسوت استان به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار و نمایشگاه عکس مرتبط برپا می‌شود.

ذوالفقاری گفت: در هفته دفاع مقدس سال‌جاری باید تبلیغات محیطی دستگاه‌های، تولید و انتشار محتوای دفاع مقدس در فضای مجازی، تبلیغات شهری، برگزاری مسابقات ورزشی با نام شهدا و پیاده‌روی خانوادگی اجرایی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | لحظاتی عجیب و ترسناک از تغییر رنگ خورشید در چین