راه اندازی پویشی برای کاهش تصادفات در خراسان جنوبی


راه اندازی پویشی برای کاهش تصادفات در خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به راه اندازی پویشی در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای در استان، گفت: از بهترین نام انتخابی برای این پویش تقدیر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی با بیان اینکه جاده‌های خراسان جنوبی یکی از نقاط پرحادثه و جان گیر است که متأسفانه اخیراً شاهد از دست دادن بسیاری از عزیزانمان در این محورها هستیم، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۰۸ مورد حادثه در جاده‌های استان رخ داده است.

وی ادامه داد: از مجموع این حوادث ۲۹۳ مورد واژگونی، ۱۴۷ مورد تصادف رخ به رخ، ۵۶ مورد انحراف و برخورد با مانع، ۹ مورد نقص فنی و سه مورد حریق بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های نامناسب جاده‌ای در خراسان جنوبی جان می‌گیرد، افزود: امروز با وجود چنین زیرساخت‌هایی رعایت نکات ایمنی و پیشگیرانه باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای در استان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در نظر دارد پویشی راه اندازی و از بهترین نام انتخابی برای این پویش تقدیر کند.

کاوسی با بیان اینکه مردم و همشهریان عزیز می‌توانند نام‌های انتخابی خود را به شماره ۰۹۰۳۲۸۶۶۱۲۵ پیامک کنند، گفت: امیدواریم با فرهنگ سازی و آگاهی بخشی مردم در این پویش بتوانیم تصادفات و تلفات جاده‌ای را به حداقل ممکن برسانیم.

گفتنی است بنا به گزارش پلیس طی پنج ماهه نخست سال جاری ۱۴۷ نفر در حوادث جاده‌ای استان جان خود را از دست داده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی