درخشش دانش آموزان کرمانی در جشنواره بین المللی ابن سینا


درخشش دانش آموزان کرمانی در جشنواره بین المللی ابن سینا

کرمان - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش آموزان استان کرمان با کسب ۵ مدال طلا و ۲ مدال نقره در جشنواره بین المللی ابن سینا خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا رضایی از کسب مدال طلای این جشنواره توسط هستی اکبر پور خبر داد و افزود: آیسا صابری دیگر دانش آموز کرمانی نیز موفق به مدال طلای جشنواره ابن سینا شد.

وی با اشاره به کسب مدال طلای این جشنواره توسط علیرضا میرجانی افزود: احسان اتفاقی نیز مدال طلای جشنواره ابن سینا را کسب کرد.

رضایی گفت: آیلین عارفی دیگر دانش آموز کرمانی نیز مدال طلای جشنواره ابن سینا را کسب کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین از کسب مدال نقره جشنواره ابن سینا توسط آیلار انجم شعاع و حلما ناظمی خبر داد.

رضایی گفت: هفتمین جشنواره بین المللی دانش آموزی ابن سینا با حضور دو هزار و ۴۰۰ تیم دانش آموزی در سه دوره دبستان، دبیرستان دوره اول و دوم با حضور دانش آموزان ۸ کشور از قاره‌های مختلف جهان برگزار شد.

بر پایه این گزارش نمایشگاهی از دستاوردهای راه یافتگان به مرحله حضوری هفتمین جشنواره ابن سینا با حضور نزدیک به هزار شرکت کننده در روزهای ۲۱ و ۲۲ شهریورماه در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار می‌شود.

برگزیدگان عضو فدراسیون جهانی مخترعان خواهند شد و به عنوان تیم ایران در مسابقات جهانی اسپانیا، مکزیک، اندونزی و … شرکت خواهند کرد و آماده ارائه پژوهش‌ها و اختراعات خود در رشته‌های مختلف خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403