مراسم جاماندگان اربعین در ری با امنیت کامل برگزار شد


مراسم جاماندگان اربعین در ری با امنیت کامل برگزار شد

ری- فرمانده انتظامی ری با اشاره به آماده باش ۱۰۰ در صدی نیروهای پلیس طی ۴۸ ساعت گذشته گفت: مراسم جاماندگان اربعین در ری با امنیت کامل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ دوستعلی جلیلیان ظهر شنبه در حاشیه راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در شهرری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر ساله بر تعداد شرکت کنندگان در این مراسم افزوده می‌شود اظهار داشت: مراسم باشکوه دلدادگان اربعین حسینی با امنیت کامل برگزار شد.

جلیلیان با اشاره به اینکه طبق پیش بینی‌ها حضور مردم امسال میلیونی بود گفت: علی رغم همه تبلیغات معاندین تأثیری در اراده و اعتقادات مردم مبنی بر کمرنگ شدن حضورشان مشاهده نمی‌شود و مردم محکم پای آرمان‌ها و دین و انقلاب ایستاده اند.

فرمانده انتظامی ری بیان داشت: امسال هم افتخار پوشش امنیتی، ترافیکی و انتظامی شهروندان را داشتیم و از ۴۸ ساعت گذشته همه همکاران در آماده باش ۱۰۰ درصد بودند و طی ماه اخیر تمام برنامه ریزی ها برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم انجام شده بود که به حمد الله تمام مراسم طبق برنامه و باشکوه برگزار شد.

وی عنوان داشت: با حضور بیش از ۱۰ هزار نیروی امنیتی پلیس این مراسم برگزار و هیچ مورد سو امنیتی در این مراسم گزارش نشده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق