آماده باش اورژانس 115 و بیمارستان های هرمزگان تا بازگشت زائران


آماده باش اورژانس 115 و بیمارستان های هرمزگان تا بازگشت زائران

بندرعباس - رئیس اورژانس هرمزگان گفت: تمام پایگاه های اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان های استان تا تاریخ ۲ مهر و بازگشت کامل زائران در آماده باش کامل باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین قاسمی با بیان اینکه این بازدید به منظور پایش میزان امادگی حوزه درمان، از بخش های اورژانس بیمارستان های غرب استان انجام گردیده گفت: با توجه به موج بازگشت زائرین اربعین از کشور عراق و عزیمت به شهرهایشان و لزوم امادگی حوزه بهداشت و درمان برای مدیریت هر گونه بحران احتمالی، روز گذشته، به منظور سنجش میزان آمادگی پایگاه های اورژانس و بخش های اورژانس بیمارستانی، از بیمارستان های شهدای بندرلنگه و رستمانی بازدید شد.

قاسمی با اشاره به اینکه، از ابتدای ماه صفر تا کنون، ۲۶ زائر به مراکز درمانی داخل استان مراجعه یا توسط اورژانس پیش بیمارستانی امدادرسانی شده اند، اظهار کرد: دو مورد تصادف در محور بندرلنگه و پارسیان طی روزهای گذشته داشتیم که منجر به فوت دو نفر و مصدوم شدن هشت نفر از زائران حسینی شده است، سایر مواردی که به مراکز درمانی مراجعه نموده بیشتر مسمومیت، گرمازدگی و عفونت های حاد تنفسی بوده است.

وی در حاشیه این بازدیدها، ضمن عیادت و ویزیت مصدومین حادثه واژگونی خودرو زائرین، از موکب های داخل استان بازدید و از نزدیک، نحوه اسکان و ارائه خدمات به زائران را بررسی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی