پیاده‌روی جاماندگان اربعین در چهارمحال و بختیاری برگزار شد


پیاده‌روی جاماندگان اربعین در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

شهرکرد_ پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم از ساعت ۸ صبح روز شنبه همزمان با سراسر کشور و به‌مناسبت اربعین حسینی از مسیرهای تعیین شده در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

عزاداران اربعین حسینی در شهرستان شهرکرد ۷ مسیر شامل امام‌زاده سلطان سبزپوش (ع) چالشتر به سمت امام‌زادگان دوخاتون (س) شهرکرد، امام‌زاده سیدعلی‌اکبر (ع) نافچ به سمت حسینیه اعظم این شهر، گلزار شهدای سورشجان به سمت امام‌زاده محمد (ع)، مسجد علی‌ابن‌ابیطالب (ع) کیان به سمت امام‌زاده سیدعزیزالله (ع) این شهر، میدان امام خمینی (ره) هفشجان به سمت امام‌زاده شاه منظر خاتون (س)، امام‌زاده دو معصوم طاقانک به سمت گلزار شهدای این شهر و میدان امام حسین (ع) هارونی به سمت گلزار شهدای این شهر را با پای پیاده پیمودند.

عاشقان سید و سالار شهیدان در شهرستان بروجن از ۳ مسیر شامل میدان شهرداری بروجن به سمت امام‌زاده حیدرشاه (ع) نقنه، شهرهای فرادنبه و سفیددشت و روستای دهنو به سمت امام‌زاده علی‌بن‌احمد (ع) و از شهر بلداجی به سمت امام‌زاده حمزه‌علی (ع) پیاده‌روی مراسم اربعین حسینی را انجام دادند.

عزاداران اربعین حسینی در شهرستان فارسان از ۵ مسیر شامل میدان امام خمینی (ره) شهر فارسان به سمت گلزار شهدای این شهر، مسجد حضرت زینب (س) جونقان به سمت امام‌زاده روستای گوشه حرم حیدربن‌مالک (ع) شهر باباحیدر به سمت حرم سیدمیراحمد (ع) این شهر، حسینیه شهر گوجان به سمت گلزار شهدای این شهر و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر چلیچه به سمت امام‌زاده این شهر پیاده‌روی کردند.

اهالی شهرستان کوهرنگ برای پیاده‌روی مراسم اربعین حسینی مسیر سه‌راه فرمانداری کوهرنگ به سمت گلزار شهدای شهر چلگرد را انتخاب کردند.

پیاده‌روی اربعین حسینی در شهرستان لردگان از ۴ مسیر شامل شهر لردگان و روستاهای اطراف به سمت امام‌زاده محمدعلی (ع) منجرمویی، شهر منج و روستاهای اطراف به سمت امام‌زاده محمدعلی (ع) منجرمویی، محله خاردان شهر لردگان به سمت امام‌زاده جعفر (ع) پیران و شهر مال‌خلیفه و روستاهای اطراف به سمت امام‌زاده سیدمحمد (ع) انجام شد.

مردم شهرستان خانمیرزا با پیاده‌روی از ۳ مسیر شامل شهر آلونی و برجویی به سمت امام‌زاده عباس‌علی (ع)، روستای همجوار درکه به سمت امام‌زاده سیدسلطان (ع) و روستای جوانمردی به سمت قدمگاه شاه عبدالعظیم (ع) برای پیاده‌روی در مراسم اربعین امام حسین (, ع) و شهیدان دشت کربلا شرکت کردند.

اهالی شهرستان اردل از ۲ مسیر امام‌زاده عزیز (ع) شهر اردل به سمت گلزار شهدای این شهر و از روستاها به سمت امام‌زاده جعفر (ع) در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی حضور یافتند.

مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در شهرستان بن در ۴ مسیر شامل ابتدای خیابان ملت شهر بن به سمت امام‌زاده باباپیراحمد (ع)، مسجد جامع روستای شیخ‌شبان به سمت امام‌زاده سیدبهاءالدین محمد (ع) این روستا، مسجد جامع شهر یانچشمه به سمت گلزار شهدای این شهر و مسجد جامع روستای بارده به سمت امام‌زاده محمد (ع) این روستا برگزار شد.

عزاداران اربعین حسینی در شهرستان مسیر شهر سامان و روستاهای به سمت امام‌زاده باباپیراحمد (ع) را پیاده‌روی کردند.

اهالی شهرستان کیار از ۴ مسیر شامل مسجد امام حسین (ع) شلمزار به سمت دریاچه این شهر، میدان اصلی شهر گهرو به سمت امام‌زاده جعفر (ع)، تپه نورالشهداء شهر دستنا به سمت گلزار شهدای این شهر و مسجد جامع شهر ناغان به سمت تپه نورالشهدای این شهر مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی را به جا آوردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان