اولین کالبدشکافی گوشی آیفون 14 پرو مکس؛ مشاهده طراحی داخلی گوشی بدون سیم کارت اپل


اولین کالبدشکافی گوشی آیفون 14 پرو مکس؛ مشاهده طراحی داخلی گوشی بدون سیم کارت اپل

به تازگی یکی از کانال‌های فعال در زمینه‌ی محصولات هوشمند، اولین ویدیوی کالبدشکافی گوشی آیفون 14 پرو مکس اپل را منتشر کرده و طراحی داخلی این گوشی بدون سیم کارت را به نمایش گذاشته است. برای مشاهده این ویدیو شهر سخت افزار را دنبال کنید. سری...

به تازگی یکی از کانال‌های فعال در زمینه‌ی محصولات هوشمند، اولین ویدیوی کالبدشکافی گوشی آیفون 14 پرو مکس اپل را منتشر کرده و طراحی داخلی این گوشی بدون سیم کارت را به نمایش گذاشته است. برای مشاهده این ویدیو شهر سخت افزار را دنبال کنید.

سری گوشی‌های آیفون 14 هم‌اکنون در شرف عرضه هستند و در اصل سه مدل از چهار نسخه‌ی این محصولات از فردا به فروش می‌رسند. اگرچه سری گوشی‌های آیفون 14 از نظر ظاهری خیلی متفاوت به نظر نمی‌رسند، اما از نظر سخت افزاری تفاوت‌های مهمی وجود دارد. این ویدیوی کالبدشکافی گوشی از کانال PBKreviews نگاهی اجمالی به اجزای داخلی گوشی پرچمدار آیفون 14 پرو مکس دارد.

خبر خوب این است که تعمیر گوشی نسبتاً آسان است. از آنجایی که این مدل آمریکایی است، جایگاه سیم کارت برای قرار دادن سیم کارت فیزیکی در آن وجود ندارد. این بدان معنی است که به راحتی و سریعاً صفحه نمایش گوشی به عنوان اولین قطعه در کالبدشکافی گوشی جدا می‌شود.

سپس یک صفحه فلزی وجود دارد که به محکم نگه داشتن کابل های مختلف به مادربرد کمک می‌کند و همچنین به عنوان پخش کننده حرارت عمل می‌کند. پس از آن، می‌توانید شروع به قطع کردن اتصالات صفحه نمایش و باتری کنید. جالب اینجاست که روی باتری ظرفیت 16.93 وات ساعت مشخص شده است. بنابراین تعمیر و تعویض باتری و صفحه نمایش به راحتی انجام می‌شوند، اگرچه این بدان معنا نیست که این قطعات ارزان هستند.

اولین کالبدشکافی گوشی آیفون 14 پرو مکس؛ مشاهده طراحی داخلی گوشی بدون سیم کارت اپل

رسیدن به دوربین ها مستلزم جدا کردن چند جزء دیگر است. نکته جالب این کالبدشکافی آن است که به نظر می رسد دوربین جلوی جدید دارای لرزش‌گیر اپتیکال یا همان OIS است. اپل برای اولین بار فوکوس خودکار را به آیفون اضافه کرد، اما در مشخصات رسمی iPhone 14 Pro Max هیچ اشاره‌ای به لرزشگیر اپتیکال نکرده و فقط عنوان شده که گوشی به «Auto Image Stabilization» مجهز است.

یکی دیگر از پیشرفت‌های جالب، یک قطعه‌ی جدید است؛ احتمالاً این قطعه به فناوری تماس ماهواره‌ای آیفون 14 مربوط بوده و فضای نسبتاً زیادی را درون دستگاه اشغال کرده است. با توجه به اینکه آیفون 14 پرو مکس اساساً همان اندازه 13 پرو مکس است باید گفت برای اضافه شدن این قطعه، مهندسین طراحی اپل تلاش بسیاری کرده‌اند.

اولین کالبدشکافی گوشی آیفون 14 پرو مکس؛ مشاهده طراحی داخلی گوشی بدون سیم کارت اپل

نظر شما در مورد سری گوشی‌های آیفون 14 و به خصوص گوشی آیفون 14 پرو مکس چیست؟ آیا این گوشی ارزش خرید دارد یا خیر؟



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


برگرد (بخشی از ترانه)