15 هزار نفر از خراسان شمالی به سمت حرم مطهر رضوی عازم می‌شوند


15 هزار نفر از خراسان شمالی به سمت حرم مطهر رضوی عازم می‌شوند

بجنورد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با روز اربعین ۱۵ هزار نفر در قالب ۱۰۳ هیئت مذهبی پیاده روی خود به سوی حرم مطهر رضوی را آغاز خواهند کرد.

حجت الاسلام حمید رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم پیاده روی از سمت خراسان شمالی به مقصد حرم مطهر رضوی طی سال جاری نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: ۱۰۳ هیأت از مردم برای حضور در این مراسم ثبت نام به عمل آورده‌اند که تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر برای این پیاده روی ثبت نام کردند.

وی افزود: این هیئات از تمامی ۸ شهرستان‌های خراسان شمالی هستند.

حجت الاسلام رفیعی گفت: این ۱۵ هزار نفر تاکنون ثبت نام و بیمه شدند اما قطعاً عدد نهایی بیشتر نیز خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی مکان‌هایی برای اسکان زائران در مشهد مقدس هماهنگ کرده است.

وی افزود: با نهادهای مختلفی از جمله علوم پزشکی، هلال احمر، فرمانداری‌ها و… برای خدمت رسانی به زائران در مسیر رایزنی شده است.

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه برخی هیئات حرکت خود به سمت مشهد مقدس را آغاز کرده‌اند، گفت: شروع رسمی این برنامه همزمان با روز اربعین است.

وی افزود: از زائران پیاده امام رضا (ع)،در مشهد ۳ روز پذیرایی خواهد شد.

حجت الاسلام رفیعی با تاکید بر آنکه این پیاده روی تنها زیارت نیست، گفت: این یک حرکت جریان ساز و تمدن ساز است لذا امیدواریم نقش آفرینی مردم در این برنامه را بیش از پیش مشاهده کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022