اربعین حسینی تبلوری از عظمت دین اسلام و اتحاد مسلمانان است


اربعین حسینی تبلوری از عظمت دین اسلام و اتحاد مسلمانان است

زاهدان- امام جمعه موقت زاهدان گفت: شرکت زائران در مراسم اربعین از کشورهای مختلف تبلوری از عظمت دین اسلام و اتحاد مسلمانان زیر پرچم عدالت گستر اباعبدالله حسین (ع) است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام هادی رمضانی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زاهدان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی و برگ زرینی در دفتر تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای تمام نشدنی برای عصر کنونی و آیندگان است و بازخوانی، بازشناسی و تدوین نقشه راه براساس تجربه‌های دوران دفاع مقدس ضروری است.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: دلدادگی به اباعبدالله الحسین (ع) عشقی است که در قلب مسلمانان و آزادگان ریشه دوانده به طوری که هر سال اقیانوس بی‌کران عاشقانش از کشورهای مختلف جهان با حضور در پیاده روی اربعین به زیارت سرور و سالار شهیدان می‌شتابند.

وی افزود: شرکت زائران اربعین از کشورهای مختلف بویژه ایران، تبلوری از عظمت اسلام و اتحاد جهان اسلام زیر پرچم عدالت گستر اباعبدالله حسین (ع) است که سال به سال به شدت جوشش و علاقمندی دلدادگان آن افزوده می‌شود.

حجت الاسلام رمضانی اظهارداشت: برای مردم عراق، زوار الحسین موضوعیت دارد نه ملیت، رنگ و نژاد، دلدادگان حسینی آنان به عشق ابا عبدالله به بهترین نحو پذیرای زوار هستند.

وی گفت: ابراز شوق و دلدادگی به اباعبدالله حسین (ع) جلوه‌های متعددی دارد و هر ساله انس و الفت به سید الشهدا بین مشتقان آن بیشتر می‌شود.

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه مسیر اربعین مسیر ظهور است، گفت: استکبار جهانی از تمام ظرفیت رسانه‌ای خود برای کمرنگ کردن این حرکت عظیم استفاده می‌کند اما نمی‌داند اراده الهی بر عظمت این حرکت است و هر سال با شکوه تر از سال قبل برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رمضانی بیان کرد: امروز دشمنان سعی می‌کنند با بی عفتی و بد پوششی در جامعه و گسترش منکرات سبب تضعیف باورهای انقلابی شوند در حالی که پیاده روی عظیم اربعین مشت محکمی بر یاوه گویی آنهاست.

وی افزود: همگان وظیفه دارند در مسیر علوی و حسینی حرکت کنند و همواره آماده مقابله با توطئه دشمنان باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی