ترافیک نسبتاً سنگین در محورهای3استان/آمار تصادفات نگران‌کننده است


ترافیک نسبتاً سنگین در محورهای3استان/آمار تصادفات نگران‌کننده است

مهران- جانشین رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به ترافیک نسبتاً سنگین در محورهای ۳ استان، گفت: طی روزهای اخیر آمار تصادفات نگران‌کننده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیدتیمور حسینی صبح جمعه در پایانه مرزی مهران در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به واسطه حجم بازگشت زائران شاهد بار نسبتاً سنگین در محورهای مواصلاتی ایلام، کرمانشاه و همدان هستیم و این سه استان بیشترین بار ترافیکی بازگشت زائران هم از مرز مهران و هم از مرز خسروی را دارند.

وی افزود: همچنین مدت زمانی است که گرد و غبار مزید بر علت شده و میدان دید رانندگان را به طرز قابل توجهی کاهش داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا ادامه داد: تا یک روز بعد از اربعین ما انتظار داریم که بیشترین حجم بازگشت زائر به کشور را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: همه تلاش ما این است که بتوانیم با مدیریت مناسب محورهای مواصلاتی، اولاً از انسداد و گره ترافیکی جلوگیری کنیم و دوماً با برخورد با تخلفات حادثه ساز به ویژه سرعت مانع از تصادفات دلخراش شویم.

سردار حسینی یادآور شد: در مدت سه چهار روز گذشته آمار تصادفات نگران کننده شده است.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا بیان کرد: تخلفات حادثه ساز خستگی و خواب آلودگی هم به شدت به این مسئله دامن می زند.

وی تصریح کرد: توصیه اکید ما به هم وطنان که در مسیر بازگشت قرار دارند این است در وهله اول استراحت کافی را در یک محل مناسب داشته باشند بعد از آن هم بدون عجله و شتاب با رعایت دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به سلامت به منازل و شهرهای خود باز گردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان