طرح برخورد قاطع با اراذل و اوباش در پاکدشت اجرا شد


طرح برخورد قاطع با اراذل و اوباش در پاکدشت اجرا شد

پاکدشت- فرمانده انتظامی پاکدشت از اجرای طرح برخورد قاطع با اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نجم الدین مرادی بعد از ظهر پنج شنبه از برخورد با اراذل و اوباش در راستای طرح پاکسازی و ارتقا امنیت اجتماعی در پاکدشت خبر داد و اظهار داشت: این طرح‌ها از روز گذشته به صورت هدفمند، برنامه ریزی شده و با قاطعیت در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد که تعداد ۶ نفر از مخلان نظم و آسایش عمومی دستگیر شدند.

مرادی در ادامه با اشاره به طرح برخورد با اراذل و اوباش در پاکدشت گفت: پلیس امنیت با همکاری کلانتری‌ها موفق شدند تعداد شش نفر از مخلان نظم و امنیت که اقداماتی از قبیل درگیری‌های خیابانی، ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت نوامیس، تهدید، فحاشی و قدرت نمایی در فضای مجازی و حقیقی انجام داده بودند را دستگیر، که همگی با دستور قاطع مرجع قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی پاکدشت افزود: در این دستگیری‌ها مقادیر زیادی سلاح سرد (چاقو، قمه، شمشیر) کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در ادامه عنوان داشت: کسانی که در سطح شهر اقدام به مزاحمت برای نوامیس، کسبه و شهروندان می‌نمایند و با درگیری و عربده کشی قصد ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی دارند، بدانند پلیس پاکدشت در کنار مرجع قضائی با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط