معرفی خودروهای زیر 20 هزار دلار


معرفی خودروهای زیر 20 هزار دلار

همان‌طور که می‌دانید، به زودی قرار است خودروهای جدیدی وارد شده و در بازار ایران خرید و فروش شود. شاید برایتان جالب باشد که با خودروهایی که به زودی به کشور وارد می‌شوند، آشنا شوید. اما لازم به ذکر است که تنها خودروهایی وارد کشور خواهند شد که ارزش...

همان‌طور که می‌دانید، به زودی قرار است خودروهای جدیدی وارد شده و در بازار ایران خرید و فروش شود. شاید برایتان جالب باشد که با خودروهایی که به زودی به کشور وارد می‌شوند، آشنا شوید. اما لازم به ذکر است که تنها خودروهایی وارد کشور خواهند شد که ارزش آن‌ها زیر ۲۰ هزار دلار باشد. در ادامه مطلب با خودروهای زیر ۲۰ هزار دلار آشنا خواهید شد.

خودروهای ۲۰ هزار دلار

برای آنکه با خودروهای زیر ۲۰ هزار دلار که ممکن است به بازار وارد شوند آشنا شوید، ادامه مطلب را مطالعه فرمایید:

معرفی خودروها از برند کیا موتورز کره

تعدادی از خودروهای زیر ۲۰ هزار دلار از برند کیا موتورز به شرح زیر هستند:

۱. کیا K5 مدل ۲۰۲۲

کیا K5 در زبان کره اما در ایران به نام اپتیما شناخته شده است. این خودرو در بازار کشور عمان قیمتی حدود ۱۸ هزار دلار دارد و جز خودروهای وارداتی محسوب می‌شود. کیا K5 مدل ۲۰۲۲ خودرویی با کابینی تمیز و جادار است و برای سرنشینان خود فضایی راحت را ایجاد کرده است.

از سری امکانات موجود در این خودرو می‌توان به سانروف پانوراما و فرمان گرم شده اشاره نمود. موتور موجود در این خودرو از مدل ۲۰۲۱ ارتقا یافته و بر روی ۲۰۲۲ نصب شده است که دارای موتوری تمام توربو و با قدرت شتابی بالا است.

هر دو موتور تعبیه شده در این خودرو به صورت استاندارد بوده و تمام موتورهای موجود در این خودرو با سرعت یافتن جفت می‌شوند و خودرو را در جهت سرعت بیش‌تر داشتن یاری می‌کنند. همچنین از بخش ایمنی این خودرو می‌توان به آپشن‌هایی همچون ترمز اتوماتیک، هشدار هنگام برخورد خودرو از جلو و یا عقب خودرو، نمایش نقاط کور دید به راننده و دیگر مواردی از این قبیل اشاره نمود.

معرفی خودروهای زیر 20 هزار دلار

۲. کیا سراتو ۲۰۲۲

کیا سراتو ۲۰۲۲ در بازار کره با نام k3 و در بازار آمریکا با عنوان فورته شناخته شده است. این خودرو در بازار کشور عمان قیمتی حدود ۱۶ هزار دلار دارد و از جمله خودرو‌های وارداتی محسوب می‌شود. این مدل خودرو از برند کیا موتورز بسیار در میان ایرانیان شناخته شده است و محبوبیتی در میان همگان دارد.

طراحی این خودرو همچون هاچ بک شکل گرفته است. طراحی کابین خودرو همچون مدل‌های قبلی تفاوت چندانی ندارد اما توانسته‌اند سبکی مینیمال و زیبا را برای این خودروی جدید طراحی کنند. همچنین در این سری تولید خورو کیا سراتو ۲۰۲۲ از متریال و کیفیت بسیاری برا دوخت روکش‌های خودرو استفاده شده است و توانسته‌اند ظاهر اسپرتی برای آن در نظر بگیرند تا به سلیقه اکثر افراد نزدیک‌تر باشد.

معرفی خودروهای زیر 20 هزار دلار

۳. کیا سلتوس سال ۲۰۲۲

کیا سلتوس سال ۲۰۲۲ یک خودروی ساده در میان خودروهای این برند به شمار می‌رود اما این سادگی از زیبایی و کیفیت بسیار بالای آن در مقایسه با قیمت مناسب این خودرو تحسین برانگیز است. این خودرو در مقایسه با شاسی بلند‌های خانوادگی و یا خودروهایی با ابعاد و ظرفیت کم خودرویی مناسب برای اکثریت افراد است و از این نظر توانسته فروش خوبی داشته باشد.

این خودرو در بازار کشور عمان قیمتی حدود ۱۷ هزار دلار است که در مقایسه با تجهیزات پیشرفته‌ای که در این خودرو به کار رفته است، قیمتی مناسب و به صرفه به حساب می‌آید. شاید در ابتدا در کابین این خودرو تجهیزات پلاستیکی را مشاهده نمایید اما در مقابل جزئیاتی که در این خودرو به کار رفته است آن اجزای پلاستیکی آن چنان هم به چشم نمی‌آیند. با توجه به قیمت مناسبی که برای این خودرو در نظر گرفته شده است به دلیل تجهیزات ارزان قیمتی است که در کابین خودرو به کار رفته است.

معرفی خودروهای زیر 20 هزار دلار

معرفی خودروها از برند تویوتا

خودروهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، خودروهای زیر ۲۰ هزار دلار از برند تویوتا هستند:

۱. تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲

تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲ این خودرو از محصولات برند تویوتا در ژاپن می‌باشد که در صنعت خودرو‌سازی به عنوان پرفروش‌ترین خودروهای سودآور شناخته شده است. قیمت این خودرو برای واردات کم‌تر از ۲۰ هزار دلار بوده و جزو دسته‌های خودروهای وارداتی قرار می‌گیرد. این مدل خودرو در میان هم نسل‌های خودش از ظاهر آن چنان امروزی برخوردار نیست و با سبک دیگر تولیدات این برند از نظر ظاهری تفاوت زیادی ندارد.

معرفی خودروهای زیر 20 هزار دلار

۲. تویوتا هایلوکس ۲۰۲۲

تویوتا هایلوکس ۲۰۲۲ را می‌توان در میان خودروهای آفرودی که برای مسیر‌های بیراهه مناسب هستند، نیز قرار داد. طراحی این خودرو در دسته یک وانت پیکاپ شیک و قدرتمند به حساب می‌آید. برند تویوتا از این مدل خودروی خود در دو نسخه تک کابین و دوکابین تولید کرده است. قیمت تویوتا هایلوکس ۲۰۲۲ حدودا به ۲۰ هزار دلار می‌رسد به همین علت در دسته خودروهای وارداتی قرار می‌گیرد و دربازار کشور قطر ارائه می‌شود. در پوشش صندلی‌های این خودرو از متریال با کیفیت و اسپرت استفاده شده است به همین علت طرفداران زیادی دارد.

معرفی خودروهای زیر 20 هزار دلار

۳. تویوتا یاریس سدان مدل ۲۰۲۲

تویوتا یاریس سدان مدل ۲۰۲۲ در دسته خودروهای معمولی قرار می‌گیرد و ظاهر جذابی برای مشتریان ندارد، اما به دلیل برند معروف و شناخته شده آن و اطمینان از سطح کیفیت تجهیزات به کار رفته در این مدل خودرو همچنان طرفدار دارد. قیمت این خودرو در مقایسه با رقبای خود از قیمتی با صرفه برخوردار است، به همین علت دلیل دیگر مصرف کنندگان برای خرید این خودرو در کنار حفظ کیفیت قیمت اقتصادی این خودرو هم می‌باشد. قیمت این خودرو در بازار کشور عمان حدودا به ۱۶ هزار دلار می‌رسد.

معرفی خودروهای زیر 20 هزار دلار

معرفی خودروها از برند هیوندا

برخی از خودورهای زیر ۲۰ هزار دلا از برند هیوندا هستند:

۱. هیوندای کُنا ۲۰۲۲

هیوندای کُنا ۲۰۲۲ در مقایسه با سری‌های قبلی تولید شده در این برند تفاوت زیادی دارد. طراحان این برند در این سری از خودرو توانسته‌اند برای سر نشینان این سری از خودروها کابین‌هایی مناسب طراحی کنند تا سرنشینان حس راحت و آرامشی داشته باشند. روکش صندلی‌های این خودرو از جنس چرم بوده و همچنین از دوخت باکیفیتی برخوردار است.

از سری تجهیزات ایمنی خودرو هیوندای کُنا ۲۰۲۲ می‌توان به ترمز اضطراری این خودرو، هشدار خروج از مسیر و نوربالا اتوماتیک اشاره نمود. قیمت این خودرو در بازار کشور عمان حدودا به ۲۰ هزار دلار می‌رسد. باتوجه به قیمت از سطح کیفیت بالایی در تجهیزات و امکانات بکار رفته شده برخوردار است.

معرفی خودروهای زیر 20 هزار دلار

۲. هیوندا کرتا ۲۰۲۲

هیوندا کرتا ۲۰۲۲ از معروف‌ترین و شناخت شده‌ترین خودروی برند هیوندا کره‌ای می‌باشد. قیمت این خودرو در بازار کشور عمان حدودا به ۱۸هزار دلار می‌رسد. این سری از خودروی برند هیوندا با ظاهری شیک و کاملا به روز توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید و از این طریق توانسته فروش خوبی داشته باشد.

این خودرو در میان سایر خودروهای این برند دارای کابینی متفاوت است، اما فرمان این خودرو به مدل‌های دیگر در این برند شباهت داد و تفاوت چندانی با آن‌ها ندارد. نسخه فول آپشن این خودرو تمامی امکاناتی را که یک خودروی امروزی بدان نیاز دارد را دارا است. همچنین مجهز به سیستم و تجهیزات کامل ایمنی جهت مراقبت بیش‌تر از سرنشینان را در خود جای داده است.

معرفی خودروهای زیر 20 هزار دلار

۳. هیوندا النترا ۲۰۲۲

هیوندا النترا ۲۰۲۲ این برند کره‌ای در دسته خودروی سدان قرار گرفته است، اما با توجه به ظاهر زیبا و بی‌نقص آن با صورت گرفتن واردات در دسته خودروها پرفروش قرار خواهد گرفت. قیمت این خودرو در بازار کشور عمان حدودا در رنج قیمت ۱۹ هزار دلاری عرضه می‌شود.

طراحی این خودرو به عنوان خودروهایی اسپرت شناخته می‌شود و این برند با ادامه این روند توانسته محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان داشته باشد. سیستم و طراحی داخلی خودرو هیوندا النترا ۲۰۲۲ راننده محور است و رانندگی در این سری از خودرو به راننده حس مطلوبی می‌دهد.

معرفی خودروهای زیر 20 هزار دلار

معرفی خودروها از برند رنو

برند رنو نیز خودورهای زیر ۲۰ هزار دلار تولید کرده است:

۱. رنو کولئوس ۲۰۲۲

رنو کولئوس ۲۰۲۲ این خودرو ساخت شرکتی فرانسوی است و در دسته خودروهای شاسی بلند وارداتی قرار می‌گیرد. قیمت خودرو رنو کولئوس ۲۰۲۲ در بازار کشور عمان به قیمتی دودا ۱۸ هزار دلار می‌رسد. این خودروی وارداتی به دلیل برخورداری از ظاهری زیبا و جذاب و سطح ایمنی بالا وطراحی کابینی مناسب توانسته کابینی با ابعاد و ظرفیتی بالا برای سرنشینان این خودرو فراهم آورد.

این خودرو توانست توسط شریک تجاری خود به آسانی وارد کشور شود و جز پرطرفدارترین خودروهای وارداتی قرار بگیرد. همچنین در میان خودروهای شاسی بلند در بازار ایران توانسته در میان رقبای خودرو در دسته خودروها شاسی بلند جزو پیشگامان محسوب شود.

معرفی خودروهای زیر 20 هزار دلار

۲. رنو تالیسمان ۲۰۲۲

تولید‌کننده فرانسوی رنو تالیسمان ۲۰۲۲ در این طراحی زیبا و منحصر به فردی را مد نظر قرار داده است. این خودرو در دسته خودروهای سدان محسوب می‌شود و جز خودروهای محبوب وارداتی در ایران به حساب می‌آید. رنج قیمتی این خودرو در بازار کشور عمان حدودا به ۱۷ هزار دلار می‌رسد. همچنین خودرو در میان رقبای خود با این قیمت از طراحی کابینی وسیع و راحت برخوردار است. در رنو تالیسمان ۲۰۲۲ از تجهیزات و قطعات پیشرفته‌ای برای ایمنی سرنشینان این خودرو به کار رفته است.

معرفی خودروهای زیر 20 هزار دلار

۳. رنو مگان ۲۰۲۲

رنو مگان ۲۰۲۲ دیگر خودرویی در میان این برند فرانسوی است که تجهیزات درون کابین این خودرو از پلاستیک‌های بازیافتی ساخته شده است. قیمت این خودرو بسته به تجهیزات آن بسیار مناسب و به صرفه در میان این برند بوده و رنج و محدوده قیمتی این خودرو از ۱۳ هزار دلار تا کم‌تر از ۲۰ هزار دلار می‌باشد. باتوجه به متریال استفاده شده برای ساخت و تولید این خودرو این برند همچنان کیفیت محصول خود را حفظ کرده است و توانسته با توجه به پایین بودن قیمت بهترین کیفیت را به مشتریان ارائه دهد.

معرفی خودروهای زیر 20 هزار دلار

سخن پایانی

خودروهایی که در بالا معرفی کردیم، نمونه‌هایی از خودروهای زیر ۲۰ هزار دلار بوده که ممکن است وارد بازار شوند. نظر شما چیست؟ آیا این خودروها به بازار ایران وارد می‌شوند؟

برچسب ها
پست ویژه

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان