ضرورت برخورد جدی با متخلفان در حوزه روپوش مدارس همدان


ضرورت برخورد جدی با متخلفان در حوزه روپوش مدارس همدان

همدان- فرماندار همدان گفت: البسه دانش آموزان باید براساس قیمت مصوب و اعلامی و نصب بر ورودی مغازه‌ها باشد و با هر گونه گران فروشی بالاتر از قیمت مصوب برخورد قانونی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی محمدی چهارشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان گفت: یک اکیپ بازرسی در این ایام باید بازار البسه مدارس، کیف، کفش و لوازم التحریر را به صورت ویژه بازرسی نماید و در صورت مشاهده تخلف در محل اعمال قانون کنند.

وی با اشاره به تعیین و ابلاغ نرخ البسه مدارس در شهرستان همدان افزود: هیچ موردی همچون نوع جنس پارچه و بزرگ و کوچک کردن سایزها نباید تأثیری در قیمت مشخص شده بگذارد و می‌بایست نرخ نامه البسه دانش آموزان در ورودی مراکز تولیدی نصب شود.

فرماندار همدان با انتقاد از عدم برپایی نمایشگاه لوازم التحریر، کیف و کفش در همدان گفت: برپایی نمایشگاه علاوه بر رقابتی کردن عرصه محصولات باعث کاهش قیمت و رفاه حال مردم می‌شود

محمدی یادآور شد: رخ نامه سرویس مدارس در کمیته ترافیک شهرستان مصوب و اعلام شد تا خانواده‌ها دغدغه سرویس دانش آموزان را نداشته باشند.

این مسئول در ادامه افزود: قیمت مرغ باید بر اساس قیمت مصوب عرضه شود و به صورت ویژه بازرسی به عمل آید و در صورت نیاز با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار استان به منظور مدیریت بازار مرغ منجمد توزیع شود تا واحدهای فروش مرغ بالاتر از قیمت مصوب اقدام به فروش نکنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلوگیری از ورود بانوان برای تماشای بازی پرسپولیس