مسائل فرهنگی در دانشگاههای چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد


مسائل فرهنگی در دانشگاههای چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد

شهرکرد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسائل فرهنگی در دانشگاه‌های استان همزمان با امور آموزشی مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌میرزایی عصر چهارشنبه در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد بیان کرد: فراهم شدن زمینه برای ارتقای سطح علمی دانشجویان در مراکز دانشگاهی مورد توجه باشد.

وی اندیشیدن تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مراکز آموزش عالی را ضروری دانست و افزود: بازگشایی دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری با کمترین مشکل انجام شود.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: امکانات مورد نیاز برای خوابگاه‌های دانشجویی، سلف‌سرویس، کلاس‌های درس، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها تأمین و زمینه رضایت‌مندی دانشجویان فراهم شود.

وی با اشاره به احتمال مشکل برای اسکان برخی دانشجویان در خوابگاه‌ها یادآور شد: این مسئله به روش‌های مختلف مدیریت شود تا دانشجویان با مشکل مواجه نشوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: نظارت مستمر و ارائه راهکارهای عملیاتی برای رفع مشکلات موجود در حوزه‌های آموزشی دانشگاه‌ها مورد توجه مسئولان مرتبط باشد.

حسین‌میرزایی گفت: هدایت اقدامات علمی دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری به سمت‌وسوی فعالیت‌های دانش‌بنیان در دستور کار قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا