محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های اطراف مدارس کرمان اعمال می‌شود


محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های اطراف مدارس کرمان اعمال می‌شود

کرمان - فرمانده انتظامی استان کرمان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های اطراف مدارس استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا ناظری ظهر چهارشنبه در نشست مشترک فرماندهان انتظامی و مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان اظهار کرد: آموزش و پرورش وظیفه‌ای خطیر و حساس بر عهده دارد و انسان‌های متعهد و کارآمد برای اداره کشور در آینده، در مدارس پرورش داده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تعامل هر چه بیشتر آموزش و پرورش و نیروی انتظامی در کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی بسیار اثرگذار است، افزود: در این راستا دوره‌های آموزشی در ۷ هزار و ۸۲۶ مدرسه توسط ۳۳۵ نفر از کارشناسان انتظامی استان کرمان برگزار شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: خدمات آموزش و پرورش در دورترین نقاط استان هم ارائه می‌شود و نیروی انتظامی هم باید امنیت و آرامش را در این خصوص فراهم کند.

سردار ناظری با تاکید بر اینکه باید با تعامل پلیس، آموزش و پرورش و خانواده‌ها زمینه بازگشایی مدارس با آرامش در استان کرمان فراهم شود، افزود: مدیریت ترافیک، ایمن سازی و ایجاد فضای ایمن برای دانش آموزان از مهم‌ترین رسالت‌های پلیس در ایام بازگشایی مدارس است. برای این منظور محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های اطراف مدارس اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ترافیک مدارس به صورت مدرسه به مدرسه مورد بررسی قرار می‌گیرد، عنوان کرد: کارگاه آموزشی در زمینه ترافیک برای دانش آموزان، فرهنگیان، اولیای دانش آموزان و ساکنان اطراف مدارس برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»