امدادرسانی هلال احمر سمنان در 4حادثه رانندگی/یک نفر جان باخت


امدادرسانی هلال احمر سمنان در 4حادثه رانندگی/یک نفر جان باخت

سمنان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته امدادگران به چهار حادثه رانندگی در استان رسیدگی کردند، گفت: در این حوادث یک نفر جان باخته است.

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه حوالی ساعت دو بامداد امروز چهارشنبه، وقوع یک حادثه واژگونی وَن به پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر ده نمک استان سمنان گزارش شد، ابراز داشت: این حادثه که در کیلومتر ۱۸ محور آرادان - سرخه رخ داد، باعث مصدومیت شش نفر شده است.

وی با بیان اینکه شب گذشته واژگونی پژو ۴۰۵ کیلومتر ۱۶ محور ایوانکی - آبسرد حادثه آفرید، افزود: این حادثه متأسفانه علاوه بر مصدومیت شدید یک نفر، فوت یکی دیگر از سرنشینان را نیز رقم زد.

همه حوادث به جز یک مورد واژگونی بود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه واژگونی پراید کیلومتر ۳۹ محور میامی - سبزوار دیگر حادثه مهم روز گذشته بوده است، ابراز. داشت: این حادثه باعث مصدومیت یک نفر شد که به بیمارستان انتقال یافت.

محمدخانی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تنها حادثه برخورد دو خودرو با دیگر مربوط، به تصادف پژو ۲۰۶ و ام.وی.ام در کیلومتر ۶۴ محور شاهرود - میامی است، گفت: در این حادثه سه نفر مجروح شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه اغلب حوادث رانندگی استان سمنان را واژگونی خودرو تشکیل می‌دهد، افزود: رانندگی با هوشیاری، پرهیز از شتاب در سرعت و استراحت کافی توصیه‌هایی است که می‌تواند سفر ایمن را برای هم‌وطنانی که از استان سمنان عبور می‌کنند، به دنبال داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همه زنان اوس موسی پایتخت / زن بازیگرش جذاب تر بود یا خانم مدل؟!