پیست‌های اسکی شهرستان بن سامان‌دهی می‌شود


پیست‌های اسکی شهرستان بن سامان‌دهی می‌شود

شهرکرد- فرماندار بن گفت: پیست‌های اسکی این شهرستان در روستاهای بارده و شیخ‌شبان سامان‌دهی و فعال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا علی‌بیگی ظهر چهارشنبه در نشست پیگیری طرح‌های ورزش و جوانان شهرستان بن بیان کرد: این شهرستان ظرفیت خاص و ویژه‌ای برای توسعه رشته‌های مختلف ورزشی مانند اسکی، جودو، کُشتی و قایق‌رانی دارد.

وی افزود: در همین راستا پیست‌های اسکی روستاهای بارده و شیخ‌شبان در شهرستان بن به‌زودی سامان‌دهی و برای توسعه گردشگری ورزشی در این مناطق برنامه‌ریزی می‌شود.

علی‌بیگی تصریح کرد: مجموعه قایق‌رانی در مجموعه گردشگری گرداب بن از طرح‌های مهم گردشگری ورزشی در این شهرستان به‌شمار می‌رود که تا یک‌سال آینده تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

وی یادآور شد: تکمیل و بهره‌برداری از سالن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان بن از دیگر طرح‌های مهم ورزشی این شهرستان و از مهم‌ترین خواسته‌های مردم است که تا سال آینده تحقق می‌یابد.

فرماندار بن با اشاره به پایان عملیات اجرایی تعمیر و بازسازی استخر شنا بن اظهار داشت: هم‌اکنون تعمیر و تکمیل زمین ورزشی ساحلی روستای بارده در دست اقدام است.

وی ترویج روحیه نشاط و شادابی بین مردم شهرستان بن را ضروری دانست و گفت: مسئولان با تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام، ارتقای وضعیت خدمات‌رسانی و اجرای برنامه‌های متنوع نسبت به اُمیدآفرینی و اعتمادسازی بین گروه‌های مختلف مردم اقدام کنند.

علی‌بیگی تأکید کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری جانمایی و آغاز عملیات اجرایی احداث و راه‌اندازی خانه جوان در شهرستان بن را با اولویت انجام دهد.

وی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، عدالت در توزیع اعتبارات و امکانات و افزایش سرانه‌های توسعه‌ای مانند سرانه ورزشی از سیاست‌ها و برنامه‌های مهم دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود که تحقق این برنامه جزو اولویت‌های مسئولان شهرستان بن قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی