161 هزار و 651 میلیارد اعتبار به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت


161 هزار و 651 میلیارد اعتبار به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

شهرکرد- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال‌جاری ۱۶۱ هزار و ۶۵۱ میلیارد و ۸۵۷ میلیون ریال اعتبار به این استان اختصاص پیدا کرد.

علی شهریارپور در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: این میزان اختصاص اعتبار با احتساب اعتبارات مصوب در سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری بوده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته به چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری، تاکنون ۱۴۶ هزار و ۶۱۳ میلیارد و ۹۵۹ میلیون ریال ابلاغ شده است.

شهریارپور تصریح کرد: همچنین از این مبلغ تاکنون ۱۳ هزار و ۸۳۲ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ریال برابر ۹.۴ درصد تخصیص داده شده است.

وی یادآور شد: اعتبارات چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۱ با احتساب اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان ۴۲۸ درصد و بدون آن ۱۹ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش نشان می‌دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: سال گذشته اعتبارات مصوب قانون برای این استان ۳۰ هزار و ۶۱۵ میلیارد و ۶۱ میلیون ریال بوده که از این مبلغ ۳۰ هزار و ۳۹۰ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال ابلاغ و ۲۲ هزار و ۷۷۳ میلیارد و ۷۱۷ میلیون ریال آن تخصیص داده شده است.

شهریارپور اظهار داشت: در سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری ۱۲۵ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام استان تصویب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تنها 20 حکم قانون هوای پاک اجرا شده است