خدمت رسانی 16 موکب مردمی در سیستان و بلوچستان به زائران اربعین


خدمت رسانی 16 موکب مردمی در سیستان و بلوچستان به زائران اربعین

زاهدان- مسئول رسیدگی به امور محورهای ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان گفت: ۱۶ موکب مردمی در این استان به زائران پاکستانی عازم اربعین حسینی خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام هاشم رعنایی اظهار داشت: امسال با اضافه شدن پایانه مرزی ریمدان، از این مرز تا شهر زاهدان حدود ۱۵ موکب جانمایی شده که با توجه به طول مسیر حرکتی زائران از ریمدان تا چابهار حدود ۱۱۰ کیلومتر اولین محل اسکان در شهر چابهار برپا شده است.

وی تصریح کرد: محل اسکان بعدی با توجه به احتمال اینکه زائران ممکن بود از طریق هواپیما به شهرهای مشهد و تهران عزیمت کنند یک موکب هم در شهرستان کنارک برپا شده است.

مسئول رسیدگی به امور محورهای ستاد مردمی استقبال از زائران پاکستانی در سیستان و بلوچستان افزود: یک موکب در سه راهی نیکشهر در محل مسجد حضرت ابوالفضل (ع) با مدیریت نیروهای مردمی مشغول خدمت رسانی به زائران پاکستانی است.

وی بیان کرد: در شهرستان ایرانشهر ۵ موکب با تمام توان برای پذیرایی از زائران پاکستانی عازم اربعین برپا شده است.

حجت الاسلام رعنایی تصریح کرد: از ایرانشهر به طرف بزمان با توجه به اینکه مسیر مسافت زیادی دارد مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ریگان به عنوان یک مسیر بین راهی برای پذیرایی زائران آماده شده و در نهایت از آن مسیر اتوبوس زائران پاکستانی وارد استان کرمان می‌شود.

وی تاکید کرد: زاهدان دارای ۵ موکب است که علاوه بر ورودی ریمدان، زائران پاکستانی عازم اربعین که از طریق مرز میرجاوه وارد می‌شوند را پذیرایی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی