بهره مندی بیش‌از هزار زائر از خدمات دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر


بهره مندی بیش‌از هزار زائر از خدمات دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

ایرانشهر - سرپرست علوم پزشکی ایرانشهر گفت: خدمات فوریت‌های پزشکی این دانشگاه به بیش‌از یک‌هزار و ۱۷۳ نفر از زائران پاکستانی اربعین ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، سعید موحدی راد اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به عنوان مرجع ارائه دهنده خدمات بهداشت و درمان در جنوب سیستان و بلوچستان با تکیه بر رسالت خود و فرهنگ اصیل و غنی میهمان نوازی در استانمان، در جهت صیانت از سلامتی زائران پاکستانی عازم اربعین از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کند.

وی از ورود بیش‌از ۸ هزار زائر حرم اباعبدالله الحسین (ع) برای اولین بار از طریق پایانه مرزی ریمدان خبر داد و گفت: خدمات فوریت‌های پزشکی این دانشگاه به بیش‌از یک‌هزار و ۱۷۳ نفر از زائران پاکستانی ارائه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: در این مدت ۶ هزار و ۵۲۵ نفر از زائران پاکستانی قطره پولیو دریافت کردند و ۵۹ تست مالاریا و تست کرونا از افراد مشکوک گرفته شده است.

وی بیان کرد: مرز ریمدان برای اولین بار پذیرای زائران اربعین حسینی بود و با وجود اینکه زیرساخت‌های لازم در این پایانه مرزی به طور کامل فراهم نبود از تمام ظرفیت‌های دانشگاه در جهت ارائه خدمت به زائران عزیز استفاده کردیم.

موحدی راد ابراز امیدواری کرد که با تمهیدات در نظر گرفته شده خللی در روند خدمات رسانی بهداشت و درمان در منطقه ایجاد نشود و تمامی زوار پاکستانی به سلامت از مرز ریمدان عبور کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها