102 نفر از فرودگاه بین المللی شاهرود عازم نجف شدند


102 نفر از فرودگاه بین المللی شاهرود عازم نجف شدند

شاهرود- مدیر فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود گفت: نخستین پرواز خارجی سال ۱۴۰۱ این فرودگاه به مقصد نجف اشرف و با ظرفیت ۱۰۲ مسافر انجام شد.

بهرام کوزه چی نسالیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به انجام پرواز شاهرود- نجف از فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم شاهد برقراری دو پرواز از فرودگاه بین‌المللی شاهرود به نجف اشرف ویژه مسافران و زائران اربعین باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از این پروازها امروز با هواپیمای فوکر ۱۰۰ و دومین پرواز فردا با هواپیمای دیگری صورت خواهد گرفت، تاکید کرد: قیمت بلیط هواپیمای شاهرود به نجف کاملاً طبق نرخ مصوب دولتی است.

مدیر فرودگاه بین‌المللی شاهرود با بیان اینکه پرواز امروز ۱۰۲ نفر زائران را به نجف اعزام می‌کند، بیان داشت: با استقبالی که امروز شاهد هستیم امیدواریم که پروازهای برنامه‌ای بدل شود که در ماه حداقل دو مورد را شاهد باشیم.

کوزه چی بیان کرد: تمام زیرساخت‌ها برای برقراری پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود مهیا است و تنها باید استقبال مسافران را شاهد باشیم تا بتوانیم پروازها را به صورت برنامه‌ای انجام دهیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان