خدمت رسانی 11 گروه جهادی سیستان وبلوچستان به زائران اربعین درعراق


خدمت رسانی 11 گروه جهادی سیستان وبلوچستان به زائران اربعین درعراق

زاهدان- مدیر بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: ۱۱ گروه جهادی با فعالیت بیش‌از ۲۰۰ جهادگر در مسیر پیاده روی اربعین مستقر هستندو به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته به علت شیوع کرونا تعداد زیادی از مردم از حضور در حرم اهل بیت (ع) در کشور عراق بازمانند که خوشبختانه امسال با توجه به کاهش این ویروس و تکمیل روند واکسیناسیون شاهد حضور چشم گیر زائران در عتبات عالیات هستیم.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم به منظور اسکان و پذیرایی جهت رفاه زائران ابا عبدالله الحسین (ع) صورت گرفته، افزود: با هدف تسریع در خدمت رسانی به زائران حسینی ۱۱ گروه جهادی با حضور بیش‌از ۲۰۰ جهادگر بسیجی خواهر و برادر افتخار خادمی به زائران حسینی در مسیر پیاده روی اربعین در کشور عراق را دارند.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: گروه جهادی بسیج سازندگی استان با تجهیزات جهت امر خدمت رسانی به زائران پاکستانی در قالب ۱۱ موکب از هفته گذشته با ارائه خدمات اسکان، طبخ غذا و پذیرایی در مسیرهای پیاده روی اربعین حسینی مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به منظور خدمت رسانی به زائران زاهدانی که از پیاده روی اربعین جامانده‌اند پیاده روی نمادین اربعین در این شهرستان مانند ۲ سال اخیر برگزار می‌شود.

سرهنگ ملایی اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان جهت خدمت رسانی به زائران غیر ایرانی از همه ظرفیت‌های جهادی بهره مند شده و ۱۹ شورای جهادی شهرستان‌ها در این کار فرهنگی بزرگ فعال و به صورت ویژه در شهرستان‌های مقصد در دشتیاری، چابهار، ایرانشهر، میرجاوه و زاهدان خدمات رسانی دارند.

وی تصریح کرد: مجمع جهادگران سیستان و بلوچستان در راستای حرکت‌های بسیج سازندگی و مدیریت کمک به موکب‌ها و گروه‌های جهادی دخیل در این برنامه معنوی فعال شده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این موکب ها با کمک‌های مردمی و خیران راه اندازی شده و قرار است مبلغ چهار میلیارد ریال از سوی بسیج سازندگی به این موکب‌ها جهت طبخ غذا برای زائران حسینی پرداخت شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!