دامغان میزبان «مجاهدان در غربت»/ 3 برنامه شاخص برگزار می‌شود


دامغان میزبان «مجاهدان در غربت»/ 3 برنامه شاخص برگزار می‌شود

دامغان- دبیر همایش مجاهدان در غربت گفت: همایش بین المللی مجاهدان در غربت که ۶۰ مقاله به آن ارسال شده در شب شهادت امام رضا(ع) و به میزبانی دانشگاه دامغان برگزار می‌شود.

محمد سالاریان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه هفتمین اجلاسیه مجاهدین در غربت، شب شهادت امام رضا علیه السلام در دامغان برگزار می‌شود، ابراز کرد: هدف و محور این همایش، گرامی داشت نقش مجاهدانی است که از جان برای ترویج اسلام ناب محمدی (ص) در تمام دنیا تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه سه برنامه برای همایش مجاهدان در غربت تدارک دیده شده که در نقاط مختلف برگزار می‌شود، گفت: یکی از این برنامه‌ها، همایش علمی است که در دانشگاه علم و صنعت تهران در دوم مهرماه برگزار خواهد شد.

دبیر همایش مجاهدان در غربت با بیان اینکه از دو ماه قبل ۶۰ مقاله به کارگروه علمی دبیرخانه برگزاری همایش ارسال شده است، ابراز کرد: دومین رویدادی که در این ایام برگزار می‌شود نمایشگاه مجاهدت‌های بزرگان و مبلغان دین مبین اسلام در غربت است.

سالاریان با بیان اینکه این نمایشگاه موسوم به «از غربت تا قدرت» همزمان با هفته دفاع مقدس و از بیست و نهم شهریورماه در دامغان آغاز به کار خواهد کرد، گفت: عکس، تصویر، فیلم و… در زمره بخش‌های این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه این رویداد هم بحث‌های آموزشی و هم فرهنگی و هنری را در درون خود پوشش می‌دهد، گفت: از کشورهای مختلف دستاوردهای علمی از غربت درآوردن جبهه مقاومت به همایش ارسال شده و مورد بررسی و ارائه در نمایشگاه قرار گرفته است.

دبیر همایش مجاهدان در غربت با اشاره به اینکه در کنار نمایشگاه و همایش علمی سومین برنامه شاخص، اجلاسیه و اختتامیه است، بیان کرد: اختتامیه اجلاس چهارم مهرماه در دانشگاه دامغان با حضور راهبران گروه‌های جهاد و فعالان حوزه ایثار و شهادت برگزار خواهد شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پریانکا چوپرا زیباترین خانم بازیگر هند شد + عکس شوهر آمریکایی و بیوگرافی