رسانه های استان زنجان نقش مهمی در توسعه استان ایفا کردند


رسانه های استان زنجان نقش مهمی در توسعه استان  ایفا کردند

زنجان-فرماندار زنجان با بیان اینکه خبرگزاری مهر در انعکاس اخبار همواره بر مدار اخلاق و امانتداری حرکت کرده است، گفت: رسانه های استان زنجان نقش مهمی در توسعه استان ایفا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز خالقی ظهر یکشنبه با حضور در خبرگزاری مهر، با بیان اینکه اطلاع رسانی با رویکرد جهاد تبیین که مقام معظم رهبری بیان کردند باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: این مهم باید به دست توانای رسانه‌ها محقق شود.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها نقش مهم در توسعه جامعه دارند، لزوم امانتداری و حرکت برمدار اخلاق در انعکاس اخبار مورد تاکید قرار داد و افزود: رسانه ها نقش مهمی در آگاه سازی و ایجاد امید و نشاط در جامعه دارند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه خبرگزاری مهر رسانه‌ای امانتدار و اخلاق مدار است، گفت: خبرگزاری مهر در انعکاس اخبار همواره بر مدار اخلاق و امانت داری حرکت کرده است و از هرگونه تهمت و انعکاس اخبار غیرواقع پرهیز کرده است.

خالقی با بیان اینکه همه فعالان حوزه رسانه استان زنجان در زمینه انتقال اخبار و رویداها اخلاق حرفه ای را رعایت کردند، تاکید کرد: رسانه ها نقش مهمی در توسعه شهرستان دارند.

وی با بیان اینکه رسانه نسبت به امید آفرینی در جامعه اطلاع رسانی لازم را بکنند، افزود: مقام معظم رهبری بر ایجاد نشاط در جامعه توسط رسانه‌ها بسیار تاکید دارند.

فرماندار زنجان یاد آورشد: رسانه‌ها چشم و گوش جامعه هستند و قطعا انتظار از رسانه‌ها این است که در اطلاع رسانی و جهاد تبیین تلاش کنند چرا که رسانه‌ها اهمیت بسیار زیادی دارند.

خالقی تداوم تعامل رسانه های استان با مجموعه فرمانداری شهرستان را مورد تاکید قرار داد و افزود: خبرگزاری مهر همانند گذشته در حوزه اطلاع رسانی با فرمانداری تعامل داشته باشد و اقدامات و فعالیت‌ها را به خوبی منعکس و بازتاب کنند چرا که ما به خبرگزاری مهر و سایر رسانه های استان اعتماد داریم.

وی در ادامه با اشاره به هجمه های رسانه ای بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: در این میان رسانه‌ها بسیار سنگین است و رسانه‌ها در این خصوص باید با تاکیدات رهبری به جهاد تبیینی بیشتر قلم فرسایی کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش