خدمت به زائران پاکستانی؛ افتخار قرارگاه شهید محمدزاده


خدمت به زائران پاکستانی؛ افتخار قرارگاه شهید محمدزاده

زاهدان - معاون اجرایی قرارگاه جهادی شهید محمد زاده، خدمت به زائران پاکستانی را افتخاری بزرگ برای قرارگاهی دانست که به نام شهید مزین شده است.

حسن معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خوشبختانه امسال هم مردم سیستان و بلوچستان افتخار میزبانی از زائران پاکستانی را پیدا کردند و شرقی ترین دروازه حرم ابا عبدالله الحسین علیه السلام مامن زائرانی است که با تحمل زحمات زیادی حتی از مرز چین به این استان می آیند تا در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه از روز اول ورود زائران اربعین به این قرارگاه در سه کمیته بشتیبانی، بهداشتی و رفاهی به این عزیزان خدمات ارائه کرد افزود: افتخار خادمین این قرارگاه جهادی خدمت به زوار ابا عبدالله است و خدمت به این زوار را کمتر از زیارت نمی‌دانیم.

معتمدی با بیان اینکه زوار پاکستانی ارادت بسیار زیادی به اهل بیت دارند عنوان کرد: بعضی از مواقع به خادم بودن خودمان شک می‌کنیم و ان‌شاءالله خداوند تک تک این زوران را عاقبت بخیر کند.

وی ادامه داد: دلمان می‌خواست به پیاده روی اربعین حسینی برویم ولی احساس کردیم که خدمت به این عزیزان مهمتر است و معتقدیم که اگر به دنبال ثواب و رضایت اهل بیت علیهم السلام هستیم، آنها خدمت به زائرانشان را می‌پسندند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا