13 ناوگان راهداری استان سمنان به مرز مهران اعزام شدند


13 ناوگان راهداری استان سمنان به مرز مهران اعزام شدند

سمنان- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اعزام ۱۳ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی به مرزهای کشور، گفت: پشتیبانی از مراسم اربعین در مقوله حمل و نقل هدف این اعزام است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان با بیان اینکه سمنان استان معین ایلام در ایام اربعین محسوب می‌شود تا بتواند مرز مهران را پوشش و پشتیبانی کند، ابراز کرد: امروز برای ساماندهی زائران اربعین ۱۳ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز مهران اعزام شد.

وی با بیان اینکه پشتیبانی حمل و نقل و ترابری هدف این اعزام در آستانه اربعین حسینی است، ابراز کرد: تسریع در خدمت رسانی به زائرانی که نیاز به جابجایی دارند، محور اصلی اعزام پشتیبانی راهداری استان سمنان از ایلام است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان در ادامه و با بیان اینکه راهداری استان سمنان ۲۶ نیرو را نیز به مرز مهران اعزام کرده است، گفت: این نیروها تا بازگشت کامل زائران در مهران مستقر و خدمات پشتیبانی و حمل و نقل را ارائه می‌کنند.

منصور کیایی با بیان اینکه رسالت این گروه پشتیبانی، ساماندهی، مدیریت و تسریع در خدمات به بازگشت زائران اربعین، به ویژه ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافربری جاده‌ای است، افزود: هماهنگی لازم با انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل برای آمادگی ناوگان و جابجایی زائران صورت گرفته و ناوگان حمل و نقل مسافر استان با تمام ظرفیت آماده خدمت رسانی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح اعزام زائران اربعین حسینی تا ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۱، حدود ۲۰۰ اتوبوس از پایانه‌های مسافربری استان به مقصد گذرگاه‌های مرزی شلمچه، چذابه و مهران انجام شده که حدود ۹۰ درصد این سفرها به مرز مهران بوده است، گفت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده از سوی سازمان راهداری، زائران به محض پایان سفر در عراق با ارسال مرز خروجی خود به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱، بدون معطلی به محل اقامت خود هدایت می‌شوند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تندی غذا با این خوراکی‌ها بگیرید