بهبود 98 هزار و 996 بیمار کرونایی در استان/26 درصد تست ها مثبت شد


بهبود 98 هزار و 996 بیمار کرونایی در استان/26 درصد تست ها مثبت شد

یاسوج_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، ۹۸ هزار و ۹۹۶ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد غلام نژاد ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: هم اکنون ۴۷ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۳ نفر مبتلای قطعی بوده و ۴ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش نشده و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد همچنان یکهزار و ۱۴۸ نفر است، تصریح کرد: امروز از ۵۸ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های «پی سی آر و رپید تست» است، ۲۶ درصد موارد مثبت شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: توصیه می‌شود افراد در صورت داشتن هر گونه علائم بیماری کرونا به پزشک مراجعه و مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از انتقال بیماری این بیماری به دیگر اعضا خانواده و دیگران را داشته باشند.

غلام نژاد مهمترین راهکار برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا را رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و خودداری از عادی انگاری این بیماری دانست و گفت: مردم استان برای پیشگیری از ابتلاء و کاهش مرگ میر ناشی از کرونا و ایجاد ایمنی در برابر این بیماری خطرناک و همه گیر، واکسیناسیون خود را تکمیل و دُز یادآور را حتماً تزریق کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر: روستای ساسنگ - استان گلستان