مگااورژانس بیمارستان شهید بهشتی قم راه اندازی می شود


مگااورژانس بیمارستان شهید بهشتی قم راه اندازی می شود

قم- رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طراحی جامع مگااورژانس بیمارستان شهید بهشتی این استان انجام شده و به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی مصری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به این‌که ۵۰۰ تخت در بیمارستان شهید بهشتی و ۲۳۰ تخت در بیمارستان امیرالمومنین (ع) قم فعال است، اورژانس کنونی جوابگوی همه نیازهای درمانی این مجموعه بیمارستانی نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه کرد: تلاش کردیم اورژانسی کاملاً استاندارد در ساختمان بیمارستان شهید بهشتی راه‌اندازی شود تا با افزایش تخت و تجهیزات پزشکی جوابگوی این حجم از مراجعات باشد.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که اورژانسی که بتواند نیازهای استان را در بخش سوانح، حوادث، سوختگی، تروما، حوادث شیمیایی و غیرمترقبه پاسخ دهد، نداریم؛ اورژانس بیمارستان شهید بهشتی در قالب طراحی جدید می‌تواند پاسخگوی نیازها باشد.

مصری با اشاره به توسعه فضای فیزیکی و استاندارد اورژانس بیمارستان شهید بهشتی، تصریح کرد: طراحی جامع مگااورژانس بیمارستان شهید بهشتی انجام شده است و به‌زودی با حضور مسؤولان وزارت بهداشت و درمان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: خرید ۲ دستگاه سی‌تی‌اسکن، پرداخت بدهی‌های دارویی، بهبود قراردادها از لحاظ رفاهی و مطالبات کارکنان با کمک وزارتخانه و طراحی پروژه مخزن بتنی بیمارستان شهید بهشتی در دستور کار است.

وی همچنین بیان کرد: بخش اعصاب و روان بیمارستان فرقانی بهسازی شده و فضای آزاد ویژه خواهران و برادران برای استراحت مهیا شده است؛ فضای مناسب برای استراحت بیماران اعصاب و روان باعث می‌شود دچار تنگی خلق نشوند.

مصری تصریح کرد: بیمارستان‌های قم در بخش اعصاب و روان و سوختگی مشکلات عدیده‌ای دارند که در این راستا انجام اقدامات ویژه برای ساماندهی این بخش‌ها در برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی برنامه ریزی شده است تا زیرساخت‌ها فراهم شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی