دستبند پلیس پردیس بر دستان بدهکار میلیاردی


دستبند پلیس پردیس بر دستان بدهکار میلیاردی

پردیس- جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران از دستگیری بدهکار میلیاردی که از سال ۹۵ تاکنون فراری و تحت تعقیب بود، در پردیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شهرام امیریان پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از دریافت گزارشی و برگ جلب یک متهم از بدهکاران شهرداری پردیس رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی پردیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد این متهم دارای ۸ پرونده حقوقی با چندین برگ چک بلامحل و برگشتی از سال ۱۳۹۵ تاکنون در خصوص عدم پرداخت خلافی، عدم پرداخت عوارض، عدم پرداخت هزینه‌های مربوط به پروانه ساخت چندین پروژه در پردیس و با بیش از ۶۰ شاکی بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران گفت: تیمی متشکل از کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان پس از اقدامات گسترده پلیسی متهم که حدود ۶ سال متواری بوده و به شهرستان‌های پردیس، پاکدشت، آمل و مشهد تردد داشته وبا توجه به آنکه دستگیری وی بسیار سخت و دشوار بوده ضمن رعایت کامل موازین قانونی و هماهنگی قضائی همکاران پلیس آگاهی پردیس به مشهد اعزام که پس از یک هفته بررسی و شناسایی محل اختفای متهم موفق به دستگیری وی شدند.

امیریان افزود: متهم دارای ۶۰ شاکی و بیش از ۲۰۰ میلیارد بدهکاری بوده که توسط پلیس پردیس دستگیر شد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس با قدرت در مقابل هنجار شکنان و مجرمان ایستاده و هرگز اجازه نمی‌دهد تا امنیت و آرامش جامعه مختل شود، از شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدارها وتوصیه های پلیس در رابطه با پیشگیری از هرگونه انفاق، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق