حضور میدانی مدیران برای اجرای پروژه ها ضروری است


حضور میدانی مدیران برای اجرای پروژه ها ضروری است

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حضور میدانی مدیران در پروژه‌ها اهمیت فراوانی دارد، تاکید کرد: با پشت میز نشستن هیچ کاری انجام نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین مدرس خیابانی اظهار داشت: یکی از نیازهای استان تقویت زیرساخت‌ها و یکی از اولویت‌های اصلی این منطقه توسعه راه‌ها به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: حضور میدانی فرمانداران در پروژه‌ها اهمیت فراوانی دارد بنابراین نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها باید از نزدیک روند اجرای پروژه‌های عمرانی را مشاهده و مشکلات را برطرف کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: حلقه مفقوده اجرای پروژه‌ها در استان پیگیری، پیگیری و پیگیری است لذا تا زمانی که پیگیری نکنیم هیچ پروژه‌ای روی زمین نمی‌نشیند.

وی تصریح کرد: فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها باید به نحو مطلوب به مردم خدمت کنند چراکه ماهیت حضور این افراد خدمت رسانی است.

مدرس خیابانی تاکید کرد: اولین کارخانه فریم عینک طبی در کشور در سیستان و بلوچستان تأسیس شد، لذا می‌توان کارهایی که تاکنون در کشور انجام نشده را در این استان انجام داد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: خوشبختانه اولین کارخانه تولید میلگرد نیز در سیستان و بلوچستان تأسیس شد که امیدواریم با تکمیل این چرخه بتوانیم مصالح ساختمانی مورد نیاز را در خود استان تولید کنیم.

وی ادامه داد: امروز اقتصاد در صدر اولویت‌های دولت، مردم و نظام قرار دارد لذا همه باید به آن توجه کرده و بر اساس آن هدف گذاری کنیم.

مدرس خیابانی تاکید کرد: با توجه به اینکه یکی از نیازهای استان اشتغال است لذا مردم کار اشتغال زا و اقتصادی می‌خواهند.

وی با بیان اینکه حضور میدانی مدیران در پروژه‌ها اهمیت فراوان دارد، تاکید کرد: با پشت میز نشستن هیچ کاری انجام نمی‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌های خود نیازمند ارتباط تنگاتنگ با فرمانداران هستند بنابراین این ارتباط یک ضرورت محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!