1500 جهادگر بسیجی در حال خدمت رسانی به زائران پاکستانی هستند


1500 جهادگر بسیجی در حال خدمت رسانی به زائران پاکستانی هستند

زاهدان- مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ جهادگر بسیجی خواهر و برادر در ۶ موکب در حال خدمت رسانی به زائران پاکستانی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی در حاشیه بازدید از زائرسرای امام رضا (ع) و خدمت رسانی جهادگران بسیجی اظهارداشت: دغدغه و رسالت اصلی و مهم بسیج سازندگی خدمت رسانی است که خداوند بار دیگر به گروه‌های جهادی ما توفیق داد تا در ادامه رسالت خود از زائران ابا عبدالله الحسین (ع) میزبانی کنند.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان دروازه ورود زائران غیرایرانی به کربلاست و در واقع این استان آغازگر حرکت فرهنگی اربعین است، افزود: به همین منظور بیش‌از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از جهادگران بسیجی خواهر و برادر در قالب ۱۰۰ گروه جهادی در ۶ موکب به زائران پاکستانی خدمت رسانی می‌کنند.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بسیج سازندگی سپاه سلمان جهت میزبانی از زوار پاکستانی که از مرزهای استان به قصد تشرف به کربلا و پیاده‌روی اربعین حسینی وارد کشور می‌شوند جلسات ستادی متعددی را برگزار کرده و یک قرارگاه جهادی به منظور استفاده از تمام ظرفیت‌های سپاه، بسیج، مردمی، ادارات و سازمان‌های حمایتی و دولتی تشکیل شده است.

وی بیان کرد: شوراهای جهادی بسیج سازندگی در شهرستان‌هایی که ورود زائران انجام می‌شود ویژه برنامه‌هایی را تعریف کرده تا گروه‌های جهادی به منظور خدمت رسانی به زائران پاکستانی با راه‌اندازی موکب در میدان حضور داشته باشند.

سرهنگ ملایی تصریح کرد: تعداد ۶ موکب در مرزهای سیستان و بلوچستان توسط گروه‌های جهادی برپا شده که یک موکب در مرز میرجاوه و پنج موکب در مرز ریمدان جهت خدمات اسکان، مشاوره، بهداشتی، درمانی به زائران در حال خدمت رسانی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی