نیاز به نظام هماهنگ اقدام در حوزه کشاورزی خراسان جنوبی است


نیاز به نظام هماهنگ اقدام در حوزه کشاورزی خراسان جنوبی است

بیرجند_ رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: با توجه به این که ۹ دستگاه اجرایی استان در حوزه کشاورزی فعالیت می‌کنند، برای جلوگیری از موازی کاری، نیاز به نظام هماهنگ اقدام داریم.

به گزارش خبرنگار مهر مهدی جعفری ظهر شنبه در جلسه تبیین نظام مسائل استان بیان داشت: برای جلوگیری از موازی کاری توسط ۹ دستگاهی که در خراسان جنوبی در حوزه کشاورزی فعالیت می‌کنند، نیاز به ایجاد نظام هماهنگ اقدام در این زمینه است.

به گفته وی نظام بانکی و اعتباری با توجه به اینکه در حوزه‌های مختلفی مانند کشاورزی کار می‌کنند، اعتبارات مورد نظر را به دستگاه‌های اجرایی مربوط اعلام نمی‌کنند که این موضوع باید به خوبی مدیریت شود تا از ردیف‌های اعتباری به بهترین شکل استفاده شود.

وی با اشاره به اهمیت نظام بهره‌وری آب، تصریح کرد: بیش از گذشته باید نظام بهره‌وری آب در قالب الگوی کشت، احیای قنوات و غیره مورد توجه قرار گیرد زیرا این موضوع در امنیت و معیشت آینده مردم استان بسیار تأثیر گذار است.

جعفری افزود: در کنار توجه به فرآوری و تکمیل زنجیره تولید، به نظام بازاریابی و اقتصاد خرد تولید روستایی و گردشگری کشاورزی هم باید توجه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!